Hej med jer.
Har 1 gang tidligere skrevet en tråd herinde et sted vedr. rod i cyklus efter stop på p-piller.
Nu står jeg så i en situation, hvor kroppen opfører sig (for mig) på en helt ukendt måde.
Jeg stoppede med p-piller for ca. 1 år siden. Jeg har siden da haft nogle forvirrede cyklusser, så jeg har faktisk ikke helt styr på 1. mens. dag og evt. ÆL
Mens. start har varieret fra omkring d. 20 til omkring d. 5, så kan virkelig ikke hitte hoved og hale i noget.
Men... For nogle dage siden begyndte jeg at have ømme bryster. Til at starte med "bare" selve brystet, men nu også brystvorterne
Må sige det er noget interessant at være ude og løbe
. En yderligere oplysning må være, at jeg aldrig ellers oplever ømme bryster i forbindelse med cyklus. De kan være lidt kløende, men ikke noget ømhed altså
Samtidig er jeg bare blevet død-træt. Falder ikke sådan bare i søvn på sofaen (er stædig på det punkt
), men har oplevet at sidde og være klar til at gå i seng kl. 20.
Min sultfølelse er også meget minimal. Har ikke kvalme, men heller ikke den store lyst til mad.
Trætheden har været der i noget tid, men har slet ikke skænket det en tanke pga. travlhed på job og hjemme pga. forestående bryllup.
Jeg har ikke noget overblik over, hvor længe siden trætheden startede, men jeg ved, at vi hyggede uden beskyttelse (iih altså der i kampens hede
) for ca. 14 dage siden +/-.
Jeg er SÅ fristet til at tage en test, men ved jo reelt ikke, hvornår mens skulle starte, så kan ikke vide, hvornår den er overskredet? Ville I bare tage en test nu, eller er det alligevel for tidligt??
Vh. Louise
Anmeld