enlig mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

okey, så burde jeg os ku få mit til at løbe rundt, synes bare ikke der er ret meget at rykke rundt på ..

vi har 2500 til mad, sjov, tøj osvosv.. :s

Det kan sagtens løbe rundt Man kan søge nogle tilskud + friplads, hvilket gør det hele meget lettere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Genoble

Er studerende med handicaptillæg.

Jeg har til mad, opsparinger og alt udover de faste udgifter omkring 6000

Vil du ikke være sød at vise dit budget, bare sådan hurtigt? For jeg kommer til at stå i samme situation, og jeg får nogle helt andre tal, så kunne godt tænke mig at vide om jeg har regnet helt galt eller om jeg skal tage hele min situation op til revurdering

Anmeld

25. juni 2014

Misscbn

Anonym skriver:

ej hvor må det være SKØNT

ja det er dejligt men har også lige betalt en kasse kredit ud jeg har smidt mange penge i hver måned, så nu skal der laves en lækker opsparing 

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Det kan sagtens løbe rundt Man kan søge nogle tilskud + friplads, hvilket gør det hele meget lettere. 

de ting har jeg i forvejen, ordinært og ekstra, bolig støtte og friplads, er der flere?

2500 om måned synes jeg ikke lyder af ret meget

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Misscbn skriver:

ja det er dejligt men har også lige betalt en kasse kredit ud jeg har smidt mange penge i hver måned, så nu skal der laves en lækker opsparing 

krydser virkelifg for at der snart kommer et fast job til mig, hold da op jeg vil føle mig rig

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Er studerende med handicaptillæg.

Jeg har til mad, opsparinger og alt udover de faste udgifter omkring 6000

hvad får du i su?

siden du kan have 6000 til sjov?

Anmeld

25. juni 2014

Genoble

Anonym skriver:

hvad får du i su?

SU med handicaptillæg giver ca. 10.000 kr udbetalt (evt. mere hvis man har renteudgifter el.lign. der kan trækkes fra)

Og soom jeg forstår indlægget er det hendes rådighedsbeløb. dvs når alle regninger er betalt, at der er 6000 kr tilbage til at købe mad, tøj, fornøjelser, gaver, tandlæge, samt at spare op af.

Anmeld

25. juni 2014

Misscbn

Anonym skriver:

krydser virkelifg for at der snart kommer et fast job til mig, hold da op jeg vil føle mig rig

Jaa jeg er ikke vant til at have "så mange" penge

så mit forbrug er ikke blevet større som sådan, har valgt at betale gæld af.

Anmeld

25. juni 2014

Zelinasmor

Vil du ikke være sød at vise dit budget, bare sådan hurtigt? For jeg kommer til at stå i samme situation, og jeg får nogle helt andre tal, så kunne godt tænke mig at vide om jeg har regnet helt galt eller om jeg skal tage hele min situation op til revurdering

Jeg tager også SU lån og er enlig forsørger 

Har udgifter for 12.400kr i måneden ca. (jeg bor i en stor og dyr lejlighed)

Så er der godt og vel 4000 tilbage af su'en og heri kommer så min boligstøtte på ca.2000

Selvom jeg har mange penge udbetalt i SU er der jo også flere udgifter. Jeg har f.eks ikke friplads til min datter og min boligstøtte er ikke så høj. 

Anmeld

25. juni 2014

Zelinasmor

Anonym skriver:

hvad får du i su?

Jeg får som enlig forsørger.

Handicaptillæg som er omkring 5-6000 efter skat og så har jeg su-lån.

Jeg har 18.600kr udbetalt. 

Mange får ondt i numsen over at jeg får så mange penge, men hvad folk ikke forstår er, at jeg da 100 gange hellere ville tage et fritidsjob og tjene mine penge selv end at få handicaptillæg, men det er jo så ikke muligt. De er meget skrappe når det kommer til at godkende tillægget, så vil bare påpege at jeg har en grund til at jeg får det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.