Som følge af tråden i graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2009

karina1980

ej hvor er jeg ked af at høre det, håber du holder modet oppe,

kæmpe karmmer herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Susan1978

Ei sødeste Zafir og resten af familien.
Hvor er det dog uretfærdigt. Jeg er også helt færdig på jeres vegne.

Du skal hvert fald også have det største cyberkram fra mig.

også håber jeg altså snart der er en sund og rask blob til jer.

Alle mine tanker til jer.

Anmeld

15. august 2009

HelleBelle

Føler med dig Zafir, og sender masser af krammer til Jer alle 3. Det er bare så hårdt og uretfærdigt
Puha nu tuder jeg...
Ønsker sådan for jer at det lykkes!!!!
Mange knus Helle.

Anmeld

15. august 2009

AnnaMetteogJulie

Åh nej Zafir da Havde bestemt ikke regnet med at skulle læse det her! Jeg føler med jer, og ved jo desværre selv alt for godt hvordan i sikkert har det lige nu. Selvom det hele ser sort ud nu, må I ikke opgive håbet! Jeg er lige som alle de andre sikre på I nok skal få et sundt og rask barn.

Trøstende knus herfra

Anna Mette

Anmeld

16. august 2009

Avi

Hejsa Søde Zafir
Puha jeg føler virkelig med dig - har jo selv været præcis der hvor du er, det er forfærdeligt, og mørket synes ikke at ville ende...
Jeg vil virkelig håbe på at du snart bliver gravid igen, heldigvis skal i ikke vente 6 mdr. som os før i må prøve igen...Den tid var nemlig forfærdelig!
Jeg håber at det næste gang kommer til at lykkedes for jer, som det gjorde for os 3 gang. Der er ikke ord for hvordan det føles lige nu, men jeg vil prøve at fortælle dig at når det endelig lykkedes er det som et mirakel...Jeg ønsker en dejlig baby snart for jer 
Kæmpe knus til jer alle 3 fra os (som har været der)for et par år siden..

Anmeld

16. august 2009

JulieE

Kære søde Zafir!!!!!!!!

Hvor er jeg bare uendelig ked af at læse hvad der sket!!!!! Håber I endnu engang finder støtte I hinanden, du og Tom, til at komme igennem dette og videre!!! masser af tanker og cyberkram til dig, søde Zif!!!

Knus og kram
Julie

Anmeld

16. august 2009

Rikke Houmøller Thaarup

aj, for pokker Zif.. Det er jeg rigtig ked af at høre.
Havde jo lige som dig, håbet at se dig med en sund og rask voksende mave...
Ved godt det ikke hjælper meget, men det er jo bedre at det sker helt af sig selv, end du går hele tiden ud med en ikke rask baby i maven. Ved det er hårdt og gør mega ondt, når det sker.. for man håber jo og sætter sig op til og ikke mindst glæder sig som en gal til den lille ny.
Men der må være en ny og rask blob til jer snart.. Krydser alt hvad vi kan.

Tusind knus og kram herfra alle os på amager.

ps. vi ses d. 29. .. hvis overskudet mangler må i sige til, for der er fuld forståelse.
Men ellers så glæder vi os meget til at se jer alle 3 og nyde vores bryllupsdag d. 30. sammen med jer og stark-løbet.

Anmeld

18. august 2009

Annette

Puha Zafir

Jeg er godt nok ked af at høre at der ikke blir nogen bebs til jer i denne omgang.
At opleve det en gang må være nok, at I så skal opleve det 2 gange er så grusomt..

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, så jeg ender det med at give dig et kæmpe netkram.
Knus og tanker Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.