skal man forsætte, og så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

Anonym trådstarter

L&V skriver:

Ja

Der skal han igang med fingrene også op omkring dit g punkt.

ja, det må man sige hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

det lyder langt oppe

Ja det synes jeg også

En dame til et dildoparty jeg var til fortalte om det

Anmeld

24. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

ja, det må man sige hihi

Du kan evt you tube det hvis du gerne vi ha lært ham hvordan.. der er i hvert fald en med emil torup

Anmeld

24. juni 2014

Chellie

At sprøjte er da sjovt nok, men helt ærligt - hvis han kan give dig en klitoris-orgasme, ville jeg da klart jagte den istedet..  En sprøjte-orgasme føles lidt som at tisse, med den lettelse, der følger med, men tilsat følelsen af at være super liderlig, og i konteksten kan det skam også være ganske festligt  Men for mig er det overhovedet ikke at sammenligne med en klitoris-orgasme, som er meget kraftigere, og føles meget bedre, hvis jeg må være så fri 

Det være sagt, så behøver det ene jo ikke udelukke det andet  Der er masser af gode og brugbare forslag til hvordan man kan opnå begge dele rundt om på nettet, men husk at vi er alle forskellige - Hvad der virker for nogen, virker ikke nødvendigvis for andre, og omvendt 

God fornøjelse med eksperimenterne! 

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Ja det synes jeg også

En dame til et dildoparty jeg var til fortalte om det

hihi, har du fået testet det af :p ..
hmm manden må da os sku have noget af den lang finger, med mindre man får hele hånden op hahah

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

At sprøjte er da sjovt nok, men helt ærligt - hvis han kan give dig en klitoris-orgasme, ville jeg da klart jagte den istedet..  En sprøjte-orgasme føles lidt som at tisse, med den lettelse, der følger med, men tilsat følelsen af at være super liderlig, og i konteksten kan det skam også være ganske festligt  Men for mig er det overhovedet ikke at sammenligne med en klitoris-orgasme, som er meget kraftigere, og føles meget bedre, hvis jeg må være så fri 

Det være sagt, så behøver det ene jo ikke udelukke det andet  Der er masser af gode og brugbare forslag til hvordan man kan opnå begge dele rundt om på nettet, men husk at vi er alle forskellige - Hvad der virker for nogen, virker ikke nødvendigvis for andre, og omvendt 

tusinde tak for din åbenhed ..

er heeeelt vild med den her klioris orgasme, det noget han dyr til
- og så følelse den jo god i hele kroppen...

mange tak, vi må hvis prøve os lidt frem

Anmeld

25. juni 2014

modesty

Jeg synes faktisk at det er lidt vildledende at kalde det for en orgasme - hos mig er det i hvert fald ikke en orgasme. En skedeorgasme er noget helt andet end at sprøjte. 

Jeg har heller aldrig rigtig set fidusen i at sprøjte. Det er da meget sjovt, men altså...

Men måske det er forskelligt fra person til person?

Anmeld

25. juni 2014

Chellie

modesty skriver:

Jeg synes faktisk at det er lidt vildledende at kalde det for en orgasme - hos mig er det i hvert fald ikke en orgasme. En skedeorgasme er noget helt andet end at sprøjte. 

Jeg har heller aldrig rigtig set fidusen i at sprøjte. Det er da meget sjovt, men altså...

Men måske det er forskelligt fra person til person?

Jeg tror det, men jeg har samme oplevelse som dig.. "Det er da meget sjovt, men..."

Jeg tror, hvis jeg skal være helt ærlig, at det er mere interessant for mændene, end det er for os. Fordi, det er noget, de kan forholde sig til - det kan ikke fakes  

Men bevares - jeg siger da ikke nej, hvis jeg får tilbuddet om at han lige giver mig en tur af dén slags  Og jeg har da også mødt kvinder, som synes, det er toppen af poppen ...

Anmeld

25. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

hihi, har du fået testet det af :p ..
hmm manden må da os sku have noget af den lang finger, med mindre man får hele hånden op hahah

Nej der er ikke lige nogen at afprøve det med

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Nej der er ikke lige nogen at afprøve det med

nåårh undskyld hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.