Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej alleefter at have haft en udfordrende graviditet (overstimulering, akut opr. dgl opkastninger og sygemelding) ligner det nu at jeg også skal døje med de dejlige åreknuder.... en ting er dem på benene, men det ligner at jeg også har dem i skeden/skamlæberne ????: ( efter at have hygget lidt med manden ( det sker ikke så tit pga. div gener) sveg det pænt meget og jeg kiggede - først er jeg meget hævede dernede og det ligner der er en "årelign." blålig snoning i både hø og ve. skamlæbe.....andre der har prøvet dette ? Og kan jeg gøre noget ?forsvinder de eller er de blivende???jeg er i 34. uge.....
Det sker for rigtig mange, inkl mig selv! Og det forsvinder igen min skede var seriøst hævet til maximum!! Det var væk når jeg havde født
lineog4 skriver: Jeg troede mit liv eller i hvert fald mit aktive sexliv var slut da jeg opdagede jeg havde åreknuder i mine skeder, kiggede med et spejl og følte verden gik i stå, store blå knuder over det hele - hjælp.... Men kan berette de er helt væk og det var de faktisk næsten med det samme jeg havde født
Jeg troede mit liv eller i hvert fald mit aktive sexliv var slut da jeg opdagede jeg havde åreknuder i mine skeder, kiggede med et spejl og følte verden gik i stå, store blå knuder over det hele - hjælp.... Men kan berette de er helt væk og det var de faktisk næsten med det samme jeg havde født
mor88 skriver: Det sker for rigtig mange, inkl mig selv! Og det forsvinder igen min skede var seriøst hævet til maximum!! Det var væk når jeg havde født
Anonym skriver: Åh tak!! Gjorde du noget forebyggende?Den ene er faktisk 'slem' der sidder nærmest 3 blålige knopper ved siden af hinanden.... Altså jeg tror det er åreknuder..Syntes bare at høre de kan blive mindre efter fødslen, men at de ikke forsvinder... Frygter lidt at skulle indvie manden...Skal de ses af læge el jm?
Åh tak!! Gjorde du noget forebyggende?Den ene er faktisk 'slem' der sidder nærmest 3 blålige knopper ved siden af hinanden.... Altså jeg tror det er åreknuder..Syntes bare at høre de kan blive mindre efter fødslen, men at de ikke forsvinder... Frygter lidt at skulle indvie manden...Skal de ses af læge el jm?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128