Er du blevet gravid på kobberspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej damer

Fik i februar sat en kobberspiral op, har så været en af de uheldige, som har fået voldsommere blødninger, ØV!

Men.. Nu spænder mine bryster lidt, og er vildt træt i perioder, får også periodevis kvalme og ubehag, og synes, at min dejlige vaniljeshampoo lugter af vådt træ

Har lidt bange anelser nu, har bestilt en ordentlig bunke graviditetsteste i dag, håber de kommer med posten en af de nærmeste dage!!

Er der nogen af jer der har prøvet at blive gravid med en kobberspiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Mimic

Anonym skriver:

Hej damer

Fik i februar sat en kobberspiral op, har så været en af de uheldige, som har fået voldsommere blødninger, ØV!

Men.. Nu spænder mine bryster lidt, og er vildt træt i perioder, får også periodevis kvalme og ubehag, og synes, at min dejlige vaniljeshampoo lugter af vådt træ

Har lidt bange anelser nu, har bestilt en ordentlig bunke graviditetsteste i dag, håber de kommer med posten en af de nærmeste dage!!

Ja jeg blev gravid på en kobberspiral, og så alligevel ikke, de opdagede efter en scanning at mine bækkenbundsmuskler var så stærke at jeg havde knækket den og at den derfor var røget ud.

Jeg var 6 uger henne da jeg opdagede det og det endte desværre med en abort af personlige årsager.

Anmeld

23. juni 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej damer

Jeg har en veninde der blev det. Hun har en datter nu på snart 2 år. Så det kan sagtens lade sig gøre. 

Anmeld

23. juni 2014

Chellie

Jeg har ikke selv været der, men en gammel kollega blev gravid med kobber-spiral.. Det var på ingen måde meningen, og hun fik en abort, hvis jeg husker rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.