Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pigenavn!! :-) for det første synes jeg at navne der ender på a er pigenavne , Luca, mika osv :-)
for det andet har mine forældre en hund der hedder micka, og det er en pige :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Hvis du som pige hedder Luca/Lucca - staves det sådanHvis du som dreng hedder Luka - staves det sådanDet er det mest normale. Det er et italiensk navn og som er helt normalt til drenge
Hvis du som pige hedder Luca/Lucca - staves det sådanHvis du som dreng hedder Luka - staves det sådanDet er det mest normale. Det er et italiensk navn og som er helt normalt til drenge
Uanset hvordan man staver det udtales det jo ens, også lyder det som en pige i mine ører
Anonym skriver: Navnet: Mica.Har selv en mening - men kom med Jeres og begrund
Navnet: Mica.Har selv en mening - men kom med Jeres og begrund
Både og. Kender både en dreng og en pige med navnet, så for mig funker det for begge køn. Kender dog kun navnet stavet med k.
Kan ikke rigtig forholde mig til, at et drengenavn slutter på a - derfor vil det i mine øre være et pigenavn
Det er begge...
jeg kender både drenge og piger som hedder det...
mandens niece staves dog Micka.... Men det udtales ens...
det er lidt ligesom vi overvejer navnet Milan til lillebror, men det er også både drenge og pigenavn
Hvem? skriver: Kan ikke rigtig forholde mig til, at et drengenavn slutter på a - derfor vil det i mine øre være et pigenavn
Gælder det også Orla, Mustafa og Joshua
umiddelbart vil jeg sige pige da jeg kender en der hedder Micka
men når jeg ser det stavet Mica tænker jeg os på sangeren Mika
Jeg vil nu også sige drengenavn
Synes navnet Mica/Mika er meget feminint når man siger det højt. Ville aldrig kalde en dreng for Mika
Synes 100% at det er et pigenavn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128