MD scanning viste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
3 svar
9 synes godt om
23. juni 2014

Frk_Louise

Den dejligste, mest sunde og raske lille pige!  SÅ fantastisk at se baby igen. Og hun ville selvfølgelig ikke ligge sig, så sygeplejersken kunne måle hendes hoved. Det tog ihvertfald knap to timer før vi var færdige med scanningen, så vi fik virkelig lov til at se hende fra alle tænkelige vinkler  Det var lidt svært at få taget et ordentligt billede, men vi fik det bedste med hjem.. Dejligt med en ihærdig sygeplejerske og dejligt at se hende den lille ligge derinde og bevæge sig. Så kan jeg slappe af igen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Den dejligste, mest sunde og raske lille pige!  SÅ fantastisk at se baby igen. Og hun ville selvfølgelig ikke ligge sig, så sygeplejersken kunne måle hendes hoved. Det tog ihvertfald knap to timer før vi var færdige med scanningen, så vi fik virkelig lov til at se hende fra alle tænkelige vinkler  Det var lidt svært at få taget et ordentligt billede, men vi fik det bedste med hjem.. Dejligt med en ihærdig sygeplejerske og dejligt at se hende den lille ligge derinde og bevæge sig. Så kan jeg slappe af igen! 

Stort tillykke med den lille pige i maven

Det var vel nok en sød scannings dame!  Hende ville jeg gerne have haft

Får selv en lille pige om 25 dage, glæder mig SÅ meget 

Anmeld

23. juni 2014

Frk_Louise

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med den lille pige i maven

Det var vel nok en sød scannings dame!  Hende ville jeg gerne have haft

Får selv en lille pige om 25 dage, glæder mig SÅ meget 

Tusind tak! 

Ja, men sygeplejersken havde jo også nogle ting, hun skulle have kigget på og have målt. Og det krævede åbenbart lige, at lillepigen lagde sig på en bestemt måde  Det lykkedes da også til sidst!

Også tillykke til dig med din lille pige!  Der er da ikke længe til, hvor spændende! 

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Tusind tak! 

Ja, men sygeplejersken havde jo også nogle ting, hun skulle have kigget på og have målt. Og det krævede åbenbart lige, at lillepigen lagde sig på en bestemt måde  Det lykkedes da også til sidst!

Også tillykke til dig med din lille pige!  Der er da ikke længe til, hvor spændende! 

Nej,  hun kommer ud til os lige om lidt Kan ikke helt forstå det endnu - det kommer nok først,  når hun ligger i mine arme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.