Fået papir fra lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

CL24

så har jeg Idag kontaktet lægen omkring jeg er gravid

4+2. Det en uge siden jeg testet positiv, men ville lige vente og være sikker på mens ikke kom :-) gjorde den heldigvis ikke 

Men så har jeg jo fået en masse papir jeg skal udfylde og fået en tid til første undersøgelse når jeg er 7+3.

hvornår var i til første undersøgelse ved læge ? Og jordmoder ? Og NF ? 

hvor er det bare spændene :-) heldigvis ingen kvalme endnu, men kun mange jag smerter i maven :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Sandratoft

CL24 skriver:

4+2. Det en uge siden jeg testet positiv, men ville lige vente og være sikker på mens ikke kom :-) gjorde den heldigvis ikke 

Men så har jeg jo fået en masse papir jeg skal udfylde og fået en tid til første undersøgelse når jeg er 7+3.

hvor er det bare spændene :-) heldigvis ingen kvalme endnu, men kun mange jag smerter i maven :-)

Jeg var i uge 10 til min første lægesamtale hvor vandrejournalen blev oprettet, nf var jeg til engang i uge 12 og jordemoder var jeg til i uge 20, samme uge som middannelsesscanning Tror man kan kan komme til jordemoderen før, men havde ikke tid før.

Stort tillykke og held og lykke med det hele

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

CL24 skriver:

Tillykke med graviditeten

Jeg var til 1. lægeundersøgelse,  da jeg var 9+0, NF da jeg var 13+0 og 1. jordemoder konsultation,  da jeg var 16+4

Jeg bor i Roskilde. 

Anmeld

23. juni 2014

Mother-love

Jeg har først været afsted idag 9+4 for at lave vandrejournal og få taget blodprøver til nf.
Jeg skulle ikke udfylde nogen papir inden.

Anmeld

23. juni 2014

JH12

Første graviditet:
Første læge besøg 8+0
NF 12+6
Jordemoder 16+2

Anden graviditet:
Første læge besøg 9+1
NF 11+6
Jordemoder 11+6

Anmeld

23. juni 2014

Sunsmile

Tillykke med graviditeten.

Jeg er idag 15+2. Jeg var afsted til første lægebesøg 8+1hvor jeg fik lavet vandrejournal og taget blodprøve og NF 12+5, men blev rykket 2 dage tilbage, så sku ha taget ny blodprøve.
Jeg vil anbefale at ta til lægen efter 8+0 hvis du skal ha taget blodprøve der, jeg sku heller ikke udfylde nogle papirer, det gjorde jeg med lægen.

Jeg skulle til Jordemoder 16+3, men blev nødt at rykke det da jeg ikke kunne til 17+3.

Anmeld

23. juni 2014

CL24

tusinde tak alle sammen for jeres svar :-) det var lægen selv der sagde det var den bedste uge og gøre det i :-)

de papir jeg har fået er vandrejournal , og omkring sukkersyge og hvis man har været syg. Det bare nogle jeg skal udfylde inden mit besøg til lægen. Nok for at spare lidt tid  

så ved ik om man også får taget blodprøvers der. 

Det hedder første graviditet undersøgelse 

Anmeld

23. juni 2014

Hugoline.

Jeg så lægen i uge 5, fordi jeg skulle have målt hcg og have en henvisning til scanning. Dette grundet tidligere SA.

Derudover:

Vandrejournal: 12+0
NF : 13+1
JM: 16+3

Denne gang skal jeg allerede have Vandrejournal 8+4 fordi lægen holder sommerferie de følgende 3 uger.

NF og doubletest bestiller man selv online i Københavns kommune.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.