Hormon streg på maven- er jeg så gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.729 visninger
11 svar
1 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg opdagede igår en streg som går fra min navle og ned. Den har ikke været der før! Jeg har kobber spiral så skulle helst ikke være blevet gravid lige nu. Man kan se den lidt på billedet. Hvad tænker i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Sara-t

Kan ikke rigtig se noget på billedet?

Anmeld

23. juni 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Kan godt se en streg men hvad den betyder ved jeg ikke  

Anmeld

23. juni 2014

Lrm

Ta evt en test!

Anmeld

23. juni 2014

Chellie

Ja, jeg tænker også, test for en sikkerheds skyld 

Anmeld

23. juni 2014

Frk.S

Jeg har fået Linea negra i begge mine graviditeter - men de er først kommet sent i graviditeten - først da jeg var over halvvejs i hvert fald.

Desuden har den været hele vejen op ad maven.

Men det er sikkert ikke ens for alle. Tag en test, hvis du tror du kan være gravid. 

Anmeld

23. juni 2014

Pigent

Anonym skriver:

Jeg opdagede igår en streg som går fra min navle og ned. Den har ikke været der før! Jeg har kobber spiral så skulle helst ikke være blevet gravid lige nu. Man kan se den lidt på billedet. Hvad tænker i? 

Jeg har selv en streg fra navlen og ned.. Den er ikke ret tydelig. Jeg er ikke gravid og den har været der ligeså længe jeg husker

Anmeld

23. juni 2014

TL89

Tag en test og find ud af det

Anmeld

24. juni 2014

namaha

Jeg har haft en rigtig længe (ca 5 år) og jeg er hverken gravid eller med barn
Min er jeg ret sikker på kom af at jeg tog meget på, på kort tid. Jeg har dog tabt mig meget nu, men den er stadig ikke væk jeg lægger ikke mærke til den så tit som jeg gjorde i starten

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg burde bare ikke være gravid når jeg er på kobberspiral. Jeg har også haft menstruation som jeg plejer. Dog pletblødning i perioder. Men tager lige en test for en sikkerhedsskyld. Har også tænkt på om det kan være kommet pga jeg har fået meget sol på maven efter ferie. Men det er lidt mystisk. Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.