Fødsel i spillefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. juni 2014

Mette Mikkelsen

Kære gravide

Jeg undskylder på forhånd det bizarre spørgsmål: Jeg arbejder i øjeblikket på et filmprojekt i Aarhus for en instruktør, der ønsker at have en fødsel med i sin film. I mine øjne er han et uopdaget talent, og filmen kan ende med at blive et kunstværk. Hvis en af jer vil tillade, at jeres fødsel bliver filmet, vil vi være dybt taknemmelige. Der vil kun være en fotograf til stede, og fødslen vil blive filmet i nærbillede, så man vil ikke kunne se, hvem der føder. Hvis I kender nogle åbensindede, modige, gravide kvinder, der kunne finde på at sige ja, må I også meget gerne hjælpe på den måde. 

Skriv til: mettemikkelsen1@hotmail.com
Og tillykke til alle Vh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Kay

Nogen tidsramme om hvornår? Altså en der skal havde termin inden september eller venter i så længe det tager?

Anmeld

23. juni 2014

Mette Mikkelsen

Kay skriver:

Nogen tidsramme om hvornår? Altså en der skal havde termin inden september eller venter i så længe det tager?

Det vil passe bedst, hvis fødslen ligger mellem august og december.

Anmeld

23. juni 2014

Kay

Amalie Malmgren Asmild skriver:

Det vil passe bedst, hvis fødslen ligger mellem august og december.

Ville gerne melde mig... men højest sandsynligt føder jeg meget hurtigt når det først går i gang... så vi håber selv at nå på hospitalet, så at andre skal nå med er nok slet ikke muligt

Anmeld

1. juli 2014

Mette Mikkelsen

Kay skriver:

Ville gerne melde mig... men højest sandsynligt føder jeg meget hurtigt når det først går i gang... så vi håber selv at nå på hospitalet, så at andre skal nå med er nok slet ikke muligt

Hej Kay.

Kunne vi evt. få dine kontaktoplysninger? Du må meget gerne sende en mail til mettemikkelsen1@hotmail.com. Hun er producer på NEEDLEBOY (:

Så kan vi aftale nærmere, og se om det evt. kan lade sig gøre? Hvis ikke siger vi tusind tak for din interesse!

Og endnu engang tillykke (:

Vh

Amalie Malmgren Asmild

Producerassistent, NEEDLEBOY

Anmeld

1. juli 2014

modesty

Amalie Malmgren Asmild skriver:

Hej Kay.

Kunne vi evt. få dine kontaktoplysninger? Du må meget gerne sende en mail til mettemikkelsen1@hotmail.com. Hun er producer på NEEDLEBOY (:

Så kan vi aftale nærmere, og se om det evt. kan lade sig gøre? Hvis ikke siger vi tusind tak for din interesse!

Og endnu engang tillykke (:

Vh

Amalie Malmgren Asmild

Producerassistent, NEEDLEBOY

Har hørt gode ting om både manus og instruktør - glæder mig til at se filmen. 

Anmeld

1. juli 2014

Sissel

Hvis ikke I finder en inden december, har jeg termin d 4/1 og melder mig gerne

Anmeld

14. juli 2014

Mette Mikkelsen

Sissel skriver:

Hvis ikke I finder en inden december, har jeg termin d 4/1 og melder mig gerne

Hej Sissel.

Hvis du er interesseret, må du meget gerne sende dine kontaktoplysninger til vores producer:  mettemikkelsen1@hotmail.com.

Så kontakter vi dig, hvis det bliver aktuelt (:

Tusind tak for din interesse. Og stort, stort tilllykke!

Kh. Amalie Malmgren Asmild

Producerassistent, Needleboy

TLF: 29 38 74 76

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.