Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej - Kunne godt bruge lidt inspiration til et navn til den lille ny der er på vej. Vi kender ikke kønnet på den lille ny, så både drengenavne og pigenavne ønskes Vi har i forvejen en lille Maya og hvis det er en lillebror der kommer bliver det nok en Mikkel eller Magnus, men er det en lillesøster er vi helt på bar bund. Så hvad passer godt sammen med Maya? Det skal helt være to-stavelse og må meget gerne starte med M - men ikke et krav. Ellers måske bare et sødt navn på 4 bogstaver. Kom også gerne med flere bud på drengenavne i den stil, det kan være der er noget vi har overset
Hej - Kunne godt bruge lidt inspiration til et navn til den lille ny der er på vej. Vi kender ikke kønnet på den lille ny, så både drengenavne og pigenavne ønskes Vi har i forvejen en lille Maya og hvis det er en lillebror der kommer bliver det nok en Mikkel eller Magnus, men er det en lillesøster er vi helt på bar bund. Så hvad passer godt sammen med Maya? Det skal helt være to-stavelse og må meget gerne starte med M - men ikke et krav. Ellers måske bare et sødt navn på 4 bogstaver. Kom også gerne med flere bud på drengenavne i den stil, det kan være der er noget vi har overset
Årh elsker navne med M.
MaiMakayaMaliaMalikaMalinaMaliyahMallieMalouMaluccaMalukaMaribelMariellaMarikkaMarinellaMarlaMarlieMathildaMathildeMatildaMatildeMedineMeenaMeliaMelikaMelinaMelineMeluaMelukaMinellaMyMynteMynthe
MaddoxMagneMagnusMalteMaltheMarcelloMarioMariusMarkusMarleyMarvinMateoMatheoMatteoMattiMattieMelvinMicahMiccahMicasMickeyMickieMicoMikasMilanMilasMiloMingoMingusMio
Malunsesmutti skriver: Drengenavne: Malthe, Mads, Magne, Mickey, MilloPigenavne: Mille, Merle, Mina, Maria og hvis ikke med M, så: Dina, Liva, Selma, Karla, Emily eller Nanna
Drengenavne: Malthe, Mads, Magne, Mickey, MilloPigenavne: Mille, Merle, Mina, Maria og hvis ikke med M, så: Dina, Liva, Selma, Karla, Emily eller Nanna
BabyMus skriver: Årh elsker navne med M. MaiMakayaMaliaMalikaMalinaMaliyahMallieMalouMaluccaMalukaMaribelMariellaMarikkaMarinellaMarlaMarlieMathildaMathildeMatildaMatildeMedineMeenaMeliaMelikaMelinaMelineMeluaMelukaMinellaMyMynteMynthe MaddoxMagneMagnusMalteMaltheMarcelloMarioMariusMarkusMarleyMarvinMateoMatheoMatteoMattiMattieMelvinMicahMiccahMicasMickeyMickieMicoMikasMilanMilasMiloMingoMingusMio
majba skriver: Lærke og Anton!
Lærke og Anton!
Anonym skriver: Sikke mange! Den liste vil jeg lige lure... Elsker også navne med M
Sikke mange! Den liste vil jeg lige lure... Elsker også navne med M
Og det var endda kun dem jeg selv har overstreget med gul i min bog. Der er mange flere hvis du vil have flere. Ellers kan du også gå ind og se alle navnene med M på Familiestyrelsens hjemmeside. Der får du i hvert fald den komplette liste.
Mille eller Mollie
BabyMus skriver: Og det var endda kun dem jeg selv har overstreget med gul i min bog. Der er mange flere hvis du vil have flere. Ellers kan du også gå ind og se alle navnene med M på Familiestyrelsens hjemmeside. Der får du i hvert fald den komplette liste.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128