Kom med Jeres bud :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

IngenKoPåIsen

Drengenavne: Malthe, Mads, Magne, Mickey, Millo
Pigenavne: Mille, Merle, Mina, Maria og hvis ikke med M, så: Dina, Liva, Selma, Karla, Emily eller Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Hej - Kunne godt bruge lidt inspiration til et navn til den lille ny der er på vej. Vi kender ikke kønnet på den lille ny, så både drengenavne og pigenavne ønskes
Vi har i forvejen en lille Maya og hvis det er en lillebror der kommer bliver det nok en Mikkel eller Magnus, men er det en lillesøster er vi helt på bar bund. Så hvad passer godt sammen med Maya?

Det skal helt være to-stavelse og må meget gerne starte med M - men ikke et krav. Ellers måske bare et sødt navn på 4 bogstaver. Kom også gerne med flere bud på drengenavne i den stil, det kan være der er noget vi har overset

Årh elsker navne med M.

Mai
Makaya
Malia
Malika
Malina
Maliyah
Mallie
Malou
Malucca
Maluka
Maribel
Mariella
Marikka
Marinella
Marla
Marlie
Mathilda
Mathilde
Matilda
Matilde
Medine
Meena
Melia
Melika
Melina
Meline
Melua
Meluka
Minella
My
Mynte
Mynthe

Maddox
Magne
Magnus
Malte
Malthe
Marcello
Mario
Marius
Markus
Marley
Marvin
Mateo
Matheo
Matteo
Matti
Mattie
Melvin
Micah
Miccah
Micas
Mickey
Mickie
Mico
Mikas
Milan
Milas
Milo
Mingo
Mingus
Mio

Anmeld

23. juni 2014

majba

Anonym skriver:

Hej - Kunne godt bruge lidt inspiration til et navn til den lille ny der er på vej. Vi kender ikke kønnet på den lille ny, så både drengenavne og pigenavne ønskes
Vi har i forvejen en lille Maya og hvis det er en lillebror der kommer bliver det nok en Mikkel eller Magnus, men er det en lillesøster er vi helt på bar bund. Så hvad passer godt sammen med Maya?

Det skal helt være to-stavelse og må meget gerne starte med M - men ikke et krav. Ellers måske bare et sødt navn på 4 bogstaver. Kom også gerne med flere bud på drengenavne i den stil, det kan være der er noget vi har overset

Lærke og Anton!

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Drengenavne: Malthe, Mads, Magne, Mickey, Millo
Pigenavne: Mille, Merle, Mina, Maria og hvis ikke med M, så: Dina, Liva, Selma, Karla, Emily eller Nanna

Tak - vil jeg kigge på

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Årh elsker navne med M.

Mai
Makaya
Malia
Malika
Malina
Maliyah
Mallie
Malou
Malucca
Maluka
Maribel
Mariella
Marikka
Marinella
Marla
Marlie
Mathilda
Mathilde
Matilda
Matilde
Medine
Meena
Melia
Melika
Melina
Meline
Melua
Meluka
Minella
My
Mynte
Mynthe

Maddox
Magne
Magnus
Malte
Malthe
Marcello
Mario
Marius
Markus
Marley
Marvin
Mateo
Matheo
Matteo
Matti
Mattie
Melvin
Micah
Miccah
Micas
Mickey
Mickie
Mico
Mikas
Milan
Milas
Milo
Mingo
Mingus
Mio

Sikke mange! Den liste vil jeg lige lure... Elsker også navne med M

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

majba skriver:

Lærke og Anton!

Tak - men tror ikke lige at de kommer på listen

Anmeld

23. juni 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Sikke mange! Den liste vil jeg lige lure... Elsker også navne med M

Og det var endda kun dem jeg selv har overstreget med gul i min bog. Der er mange flere hvis du vil have flere. Ellers kan du også gå ind og se alle navnene med M på Familiestyrelsens hjemmeside. Der får du i hvert fald den komplette liste.

Anmeld

24. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Jeg tænkte med det samme Maya og Mikkel. Og det har i også selv tænkt

Af pigenavne tænker jeg
Mille
Malou
Malin
Mali
Mynthe
Marie
Mathilde

Anmeld

24. juni 2014

A.n.onym.

Anonym skriver:

Mille eller Mollie

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Og det var endda kun dem jeg selv har overstreget med gul i min bog. Der er mange flere hvis du vil have flere. Ellers kan du også gå ind og se alle navnene med M på Familiestyrelsens hjemmeside. Der får du i hvert fald den komplette liste.

ok tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.