Er så glad -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. juni 2014

Anonym trådstarter

men også bange.

Er 5+2 i dag - men på Herlev kunne de ikke se om det var udenfor livmoderen eller.. Så skal scannes igen på torsdag (glæder mig - men frygter også lidt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

men også bange.

Er 5+2 i dag - men på Herlev kunne de ikke se om det var udenfor livmoderen eller.. Så skal scannes igen på torsdag (glæder mig - men frygter også lidt)

Held og lykke, krydser fingre  

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Held og lykke, krydser fingre  

Anmeld

22. juni 2014

Mor til F

Anonym skriver:

men også bange.

Det er meget normalt,  at man ikke kan se ret meget på en scanning, når du er så tidligt gravid.

Med mig, kunne der først ses en graviditet i livmoderen 6+5 - mit HCG steg langsomt i starten af graviditeten. 

Jeg krydser fingre for en god scanning på torsdag 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Det er meget normalt,  at man ikke kan se ret meget på en scanning, når du er så tidligt gravid.

Med mig, kunne der først ses en graviditet i livmoderen 6+5 - mit HCG steg langsomt i starten af graviditeten. 

Jeg krydser fingre for en god scanning på torsdag 

Det er alt så nyt - men mener de snakkede om at mine tal var steget (kunne ses på blodprøven)

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Det er alt så nyt - men mener de snakkede om at mine tal var steget (kunne ses på blodprøven)

Det kan jo kun være et godt tegn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.