(februar) 1. tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Diana...

Hej Piger 

Hold da op der skulle læses meget efter en uges ferie   

Vi tog i sommerhus i lørdags med mine forældre oppe i vejlby klit lige ud til vester havet rigtig øv vejer og det blæste ALT for meget men pyt pyt.

Inden vi tog afsted havet Lucas sovet 3 nætter igennem fra 7 aften til 7 morgen, men så første nat i sommerhuset var han vågen ca hver halve time, jeg tænkte bare at det var pga af alle de nye indtryk men alligevel synes jeg det var lidt mærkeligt for det var jo bare et nyt hus vi var i vi havet jo ikke lavet noget den dag, og når vi er på sjælland så er vi rund og besøge rigtig mange da alt vores familie og venner er på sjælland og det gør ham ingen ting han hygger sig bare, så jeg synes jo det var lidt mærkeligt, nå men nætterne fortsatte og det gør de stadig men tirsdag morgen da vi sad og spiste morgen mad fik han lige fat i min finger og puttet den i munden og vupti så bed han mig i fingeren med sin nye spids af tanden griner. der var kun en lille spids og nu kan man se 3 små hakker den kommer længere og længere op hver dag det er lidt sjovt at se  Men så der jo ikke noget at sige til de urolige nætter  

Knus Diana som synes det er lidt stort at han har fået sin første tand det er da for sødt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Misjelle

Tillykke med den den lille tand, glæder mig til den bliver stor nok til at vi kan se et bisse billede . Håber i havde en dejlig tur i sommerhus trods vejret og ømme gummer .

knus Michelle

Anmeld

14. august 2009

Moar'en

Ej hvor godt. Tillykke med den nye tand.

Anmeld

15. august 2009

MoarViborg

Eiih hvor spændende!! Tillykke med tanden ja! Glæder mig til at Maya får de første tænder - der er bare ikke noget der er så kært som sådan et bisse-billede

Anmeld

17. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tillykke med den 1. tand  Jeg synes, at tiden bare flyver afsted.

Jeg har ikke haft kigget i Lina's mund før du skrev, at Lucas havde fået sin 1. tand. Ingen på vej. Jeg regner nu heller ikke med, at hun får nogen de første mange måneder. Luka fik først sin 1. tand da han var 9 mdr.

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Tillykke med det... :O) Her er der ikke tegn på nogen tænder... Men det kommer jo lige pludselig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.