Tryk på endetarmen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. juni 2014

Mor til F

Det er måske et lidt specielt spørgsmål, men vil høre om der er andre end mig,  der oplever en trykkende fornemmelse nedad til, mod endetarmen? 

Det føles som om man konstant skal på toilettet,  men der sker ingenting.  

Har oplevet det, de sidste par dage.

Kan det være fordi baby har stillet sig fast med hovedet? 

Er førstegangsfødende og 35+2 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Anna2706

Hmm det er svært at svare på, men jeg følte det samme da jeg havde de første veer. Det er sikkert ikke det du har, men det er ihverfald det eneste tidspunkt jeg har følt at jeg skulle på toilettet hele tiden 

Anmeld

22. juni 2014

Anna2706

Men kunne forestille mig at det sagtens kan være forbi bebs har lagt sig godt ned i bækkenet 

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BabyFreia skriver:

Det er måske et lidt specielt spørgsmål, men vil høre om der er andre end mig,  der oplever en trykkende fornemmelse nedad til, mod endetarmen? 

Det føles som om man konstant skal på toilettet,  men der sker ingenting.  

Har oplevet det, de sidste par dage.

Kan det være fordi baby har stillet sig fast med hovedet? 

Er førstegangsfødende og 35+2 idag.

Jeg har haft det sådan hele dagen i dag også. Jeg går næsten bare udfra at det er baby der ligger og får trykket godt og grundigt. 

- Her har hun stået fast længe, men jeg bilder mig ind at hun stadig synker lidt længere ned en gang imellem

Anmeld

22. juni 2014

Mor til F

Anna2706 skriver:

Hmm det er svært at svare på, men jeg følte det samme da jeg havde de første veer. Det er sikkert ikke det du har, men det er ihverfald det eneste tidspunkt jeg har følt at jeg skulle på toilettet hele tiden 

Tak for dit svar Håber det er bebs, der synker ned i bækkenet - og forhåbentlig ikke optakt til veer.  Det ville være lige tidligt nok. 

Anmeld

22. juni 2014

Mor til F

TanyaGR skriver:

Jeg har haft det sådan hele dagen i dag også. Jeg går næsten bare udfra at det er baby der ligger og får trykket godt og grundigt. 

- Her har hun stået fast længe, men jeg bilder mig ind at hun stadig synker lidt længere ned en gang imellem

Tak for dit svar ja, du har jo også termin imorgen - så baby er nok ved at gøre sig klar, til at blive født

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BabyFreia skriver:

Tak for dit svar ja, du har jo også termin imorgen - så baby er nok ved at gøre sig klar, til at blive født

Ja man kan da have lov at håbe 

Anmeld

22. juni 2014

Mor til F

TanyaGR skriver:

Ja man kan da have lov at håbe 

Ja hvis jeg kunne føde på normal vis,  ville jeg helst ikke gå for meget over termin Det må ikke være sjovt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.