Kønscaning i uge 18 - 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2009

mormickey

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor sikkert er en kønscaning, kan de tage fejle til kønscaning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

MaleneG

mormickey skriver:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor sikkert er en kønscaning, kan de tage fejle til kønscaning?

En køns scanning vil aldrig være 100% sikkert

Anmeld

14. august 2009

silden85

hej. ikke fordi jeg er gravid men min veninde fik afvide at de skulle have en dreng. og da hun fødte var det en pige, så det kan godt vise forkert

Anmeld

14. august 2009

mormickey

silden85 skriver:

hej. ikke fordi jeg er gravid men min veninde fik afvide at de skulle have en dreng. og da hun fødte var det en pige, så det kan godt vise forkert

Ved du om hun har scaningsbillied derfra, så man må se?

Anmeld

14. august 2009

LineD

mormickey skriver:

Ved du om hun har scaningsbillied derfra, så man må se?

Jeg fik kønnet at vide til MD, der var jeg 18+5 mener jeg.
Fik at vide at det var en dreng, og det passede, fik det bekræftet til 3D igår, jeg vedhæfter lige 2 billeder så du kan se dem.

1: fra MD
2: fra 3D i 2D
3: I 3D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Jeg kender et par stykker fra MAndens familie, de har fået et forkert svar ang. kønnet..

Vi har fået at vide at, vi venter endnu en smuk lille prinsesse pige her lige om lidt og de sagde os at de var ikk sikre på noget, så håber de har ret i at det er en pige, får jeg snart at se

Hvis man vil være mere sikker, så bestil en 3D-scanning, der kan de meget meget bedre se det

Anmeld

18. august 2009

mormickey

Nanna1985 skriver:

Jeg kender et par stykker fra MAndens familie, de har fået et forkert svar ang. kønnet..

Vi har fået at vide at, vi venter endnu en smuk lille prinsesse pige her lige om lidt og de sagde os at de var ikk sikre på noget, så håber de har ret i at det er en pige, får jeg snart at se

Hvis man vil være mere sikker, så bestil en 3D-scanning, der kan de meget meget bedre se det

Det er bare sjovt på dette tidspunkt, plejer jeg at ha tøjet lagt  i skabet. Men denne her gang har jeg ikke så travl. Det er ligesom jeg ikke er overbevis at jeg skal ha en drenge mere (den 4 drenge) Maven sidder også anderledes ind de 3 andre gange.

Da vi har til kønscaning tog de hende 3 timer inden hun kunne sige hvad det var. Altså hvor vi var ude og gå lidt også komme tilbage også ude og gå igen osv. Men når man så hører scanings cd bliver man virkelig i tvilv, da hun i det en øjeblik siger at den ikke vil vise sig og næste øjeblik at det er en drenge også igen den ikke vil vise sig også igen drenge også tilbage igen til at den godt nok ikke vil vise sig.

Men jeg skal nok bare regne med det er en drenge, så kan man da kun blive overraske. Men det kunne være dejlig at hører om der er andre som har prøvet det sammen og hvad det så ente med.

Anmeld

18. august 2009

mormickey

LineD skriver:

Jeg fik kønnet at vide til MD, der var jeg 18+5 mener jeg.
Fik at vide at det var en dreng, og det passede, fik det bekræftet til 3D igår, jeg vedhæfter lige 2 billeder så du kan se dem.

1: fra MD
2: fra 3D i 2D
3: I 3D

sikkert nogle flotte scaningsbilleder du har vedhæfte. Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.