Primperan 20 mg? Erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juni 2014

stjernehimmel

Jeg er simpelthen nød til at høre om andre gravide eller tidligere gravide har erfaringer med denne medicin...

Jeg har fået dem i forbindelse med noget inden jeg blev gravid...

Men da jeg igen havde kontakt til lægen pga virkelig slemme graviditets gener med konstant opkast og kvalme... sagde han at jeg blot kunne tag disse 3 gange om dagen..

Jeg tænker ikke videre over det og tager dem og de hjælper MEGET.. men så er der en der nævner at man slet ikke må tag dem når man kun er i 10 uge?

I indlægnings sedlen står der at man ikke må tag den ved graviditet...medmindre det er i samråd med lægen OG at man kun må tag dem de sidste 3 måneder i graviditeten?

Og nu bliver jeg faktisk meget i tvivl, da jeg faktisk slet ikke stoler på min læge....Og jeg er holdt med at tag dem igen.. selvom jeg nu har det SKIDT igen

Har du fået dem i forbindelse med graviditet? eller har du andre erfaringer med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Laulund87

Jeg tog Primperan fra uge 7-8 stykker og helt til fødslen.

Snakkede også med min læge om at man egentlig ikke måtte tage dem så længe, men alternativet var indlæggelse fra start til slut. De tog toppen af kvalmen, men jeg kastede stadig op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.