Lang Weekend.....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2009

ChatH

Både på den gode og den dårlige måde.
Vi venter stadig svar fra forsikringen ham vores taksator er selvfølgelig på kursus idag. hmmmmmmm!!!!
Så nu må vi vente til mandag. Her om en times tid kører kasper til ringsted for at hjælpe en af hans venner og kommer så først hjem på søndag ved middagstid. Hmm og jeg har ingen bil for den tager han med, altså er jeg fanget hos de gamle med begge tøser, hmmm - han er sku ikke helt i kridt huset!
Nåh men i morgen er der kræmmermarked i byen hvor min far har en stand så der tager vi med og prøver at få solgt noget af pigernes tøj så hvis nogen er i nærheden så kig endelig forbi

Håber alle får en dejlig weekend.

Knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Dictes mor

Kræmmermarked lyder ellers hyggeligt, hvor er det henne? Men en weekend uden bil, det kan man da ikke! Hvis Per gjorde det ville han heller ikke være særlig populær.

Anmeld

14. august 2009

ChatH

Det er i Slangerup total kæmpe by- ej en lille flække, men det er super hyggeligt

Ja og så bor vi hos de gamle pga af alt det med vores hus.. det gør det ikke nemmere!

knus

Anmeld

14. august 2009

TbCp

Øv at du bare ingen steder kan komme.

Kan forestille mig at i bare trænger til at komme væk ind imellem når i skal bo som i bor lige nu.

Synes nu også at kræmmermarked lyder ganske hyggeligt
Boede jeg tættere på skulle jeg da helt sikkert forbi og se om jeg lige skulle nuppe noget af tøjet med hjem

Anmeld

14. august 2009

Skouboe

Kræmmermarked lyder spændende - jeg vil da overveje at kigge forbi med lillepigen...  Det er jo ikke så langt fra Ølstykke. Faren er ude og føjte i aften, og jeg ved ikke helt hvordan han har det når han kommer hjem...
Hvor er det henne i Slangerup?

Anmeld

14. august 2009

Bondepigen

Øv hvor trælst han har snuppet bilen hele weekenden. Det er jo ikke ligefrem lutter lagkage for jer lige i tiden, så kan godt forstå, hvis du osse har behov for at komme lidt ud. For selv om ens forældre er søde og alt det der, så er det da bare for træls, at skulle bo hos dem i længere tid. Håber virkelig for jer, at det går så hurtigt som muligt, at få gjort jeres hus beboeligt igen...

Anmeld

14. august 2009

ChatH

Det er hele byen der bliver lukket af så det er til at finde
Kunne være hyggeligt det er jo bare 5 min i bil

og ja vi håber godt nok også snart der sker noget....
VI VIL HJEM!!! 

Anmeld

15. august 2009

Skouboe

Det ser ikke ud til at vi kan nå det - Freja har været vågen det meste af natten, og vi skal til vejfest i aften...

Anmeld

15. august 2009

Skouboe

Iøvrigt - hold ud.. I skal ikke hjem til de svampe.. under nogen omstændigheder.

Vi havde skimmelsvamp i vores gamle lejlighed - da vi fik den testet var der 3 forskellige slags som man alle sammen kunne blive syge af...

Jeg tror selv at det var at leve i skimmelsvamp i flere år, der tilsidst provokerede mit immunforsvar i en grad så jeg fik MS (sclerose). Lægerne påstår godt nok at der ikke er bevist nogen sammenhæng, men de har heller ikke undersøgt det (!). MS bliver normalt udløst af en immunrespons, fx influenza, men jeg har ikke haft en infektion eller virus i mere end 6 måneder før det brød ud...

Anmeld

15. august 2009

Skouboe

Og selvom vi ikke når på marked i dag - vejret er vist heller ikke rigtigt til det, kan jeg nok godt hjælpe dig lidt med pigetøjet.

Jeg er  interesseret i at købe bodyer (både k/æ og l/æ), samt sommerbukser i str. 80. Har du noget af det?

/Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.