Cykeltrailer - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

ESV

FruJacobsen skriver:

Aha, tak for info smart med plasticbunden, når man kører i regn! Havde jeg ikke tænk på. Vores er tænkt til daglig brug, så den skal kunne holde til noget og være nem at håndtere. Jeg vil tjekke Winthers ud ! Har den plads til to børn og tasker? Og har du erfaringer med at bruge den til et barn på 6 måneder?

Hvor bor du henne? Jeg har en næsten ubrugt trailer stående i garagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

FruJacobsen

ESV skriver:

I nærheden af Aalborg - er det langt fra dig?

Anmeld

21. juni 2014

ESV

FruJacobsen skriver:

I nærheden af Aalborg - er det langt fra dig?

Ja desværre jeg bor i Nordsjælland. Så ellers lige en mulighed for at komme af med den

Anmeld

21. juni 2014

FruJacobsen

ESV skriver:

Ja desværre jeg bor i Nordsjælland. Så ellers lige en mulighed for at komme af med den

Er det ikke nemt at sende den af sted med GLS? Hvilken model har du?

Anmeld

22. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Hvilken cykeltrailer kan I anbefale og hvorfor? Overvejer en Croozer Kid 2 - er der nogle, der har erfaringer med den? Jeg synes, at det er lidt af en jungle og de er jo ikke helt billige, så vil gerne vælge den bedste

jeg havde en croozer kid 2 og var rigtig glad for den...

jeg brugte den til min søn var for høj til at sidde i den og har så givet den videre til min fætter der har tvillinger...

Anmeld

22. juni 2014

Bak

ESV skriver:

Hvad er det for en model og hvilken pris ville du have?

Anmeld

22. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Hvilken cykeltrailer kan I anbefale og hvorfor? Overvejer en Croozer Kid 2 - er der nogle, der har erfaringer med den? Jeg synes, at det er lidt af en jungle og de er jo ikke helt billige, så vil gerne vælge den bedste

Er ikke sikker på hvor meget du kan bruge det til, men ville lige give mit besyv med

Jeg har en gaammel burley d'lite, og den kan jeg helt klart anbefale! Den jeg har er lidt mere end 20 år gammel og virker upåklageligt. Har dog kun brugt den til at transportere ting i, da jeg stadig venter på at lillepigen vil ud 

Men min mor havde en magen til dengang jeg var lille, og brugte den til mig og min søster indtil jeg var for høj til at sidde i den. 
- Den ved jeg at man godt kan bruge til en på 6 måneder, da man kan købe babyindsats til den, så baby sidder lige så sikkert som de ældre børn

Anmeld

22. juni 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
ESV skriver:

jeg vil også gerne se traileren?  

Anmeld

22. juni 2014

ESV

Jeg kan ikke lige helt huske mærket men noget a la cross noget xl jeg kan tage billeder af den imorgen og smide ind. Jeg kan huske jeg gav 6500 for den fra ny af og nu står den faktisk bare og samler støv i garagen

Anmeld

23. juni 2014

ESV

Den ser sådan ud og er virkelig knap brugt den mangler luft på begge hjul men det er ikke så mærkeligt den er max brugt 5 gange og nok snarere kun 3. Jeg har haft den i 3 1/2 år ca. Den kostede som sagt omkring 6500
Fra ny af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.