Sove i egen seng - 3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

L&V

Sitrani skriver:

Min mand er kæmpestor... Min datter ligger fuldstændig uroligt, og ville ende med at ligge midt på gulvet og blive kold, tror jeg.... Men nu må vi se..

mener du at dine børn har sovet i din seng siden fødslen, eller på samme værelse...?

De startede med at sove inde ved os, storesøster på madras hvor vi havde bygget en hule af hendes sengerand så hun ikke trillede af og lillebror i smørhullet, efter 4 mdr kom de ind på værelset og der sover de så stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Sitrani

B&J skriver:

har hun fået en ny seng?

jeg må inde rømme jeg syntes i skal tage kampen om er hun bange for mærke giv hende en mase der kan lyse eller et nat lys.

afstanden burde ikke have noget med det at gøre for hun ved i er der hun er her..

og helt ærligt jeg må indrømme jeg ville være ked af at sove på sofaen eller retter smit ud af sengen af mit egen barn fordi det ikke kan sove i sin seng så jer som par ikke har et forhold eller noget sammen

Jeg er ikke helt med på hvad du skriver i det første afsnit... Men jeg har købt en vågelampe, så kan hun måske bruge den, selvom jeg ikke mener hun er bange for noget.... Vil også vildt gerne sove ved siden af min kæreste igen 

Anmeld

21. juni 2014

Sitrani

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

De startede med at sove inde ved os, storesøster på madras hvor vi havde bygget en hule af hendes sengerand så hun ikke trillede af og lillebror i smørhullet, efter 4 mdr kom de ind på værelset og der sover de så stadig

Faktisk en fin ide, det der med at flytte dem ned på værelset samtidig, så er det ikke kun den store.... Det ku være det blir sådan   Tak for råd 

Anmeld

21. juni 2014

B&J

Sitrani skriver:

Jeg er ikke helt med på hvad du skriver i det første afsnit... Men jeg har købt en vågelampe, så kan hun måske bruge den, selvom jeg ikke mener hun er bange for noget.... Vil også vildt gerne sove ved siden af min kæreste igen 

ja om hun stadig sover i tremme seng på sit værelse eller en seng og nogle børn er bare bange for mørke uden de siger det men ja hos mor er der jo bedst

Anmeld

21. juni 2014

Sitrani

B&J skriver:

ja om hun stadig sover i tremme seng på sit værelse eller en seng og nogle børn er bare bange for mørke uden de siger det men ja hos mor er der jo bedst

Hun har en alm. juniorseng, som hun har haft siden hun blev 2 år....  Ja det er rigtigt, vi må prøve... Eller som en anden skriver, så flytte både den store og den lille ned på værelset samtidig, når baby er stor nok, så hun ikke skal sove alene, men har lillesøster, som også sover på samme værelse.... Men nu må vi se, pænt besværligt med natamning, når jeg skal ned af trapper osv.

Anmeld

21. juni 2014

B&J

Sitrani skriver:

Hun har en alm. juniorseng, som hun har haft siden hun blev 2 år....  Ja det er rigtigt, vi må prøve... Eller som en anden skriver, så flytte både den store og den lille ned på værelset samtidig, når baby er stor nok, så hun ikke skal sove alene, men har lillesøster, som også sover på samme værelse.... Men nu må vi se, pænt besværligt med natamning, når jeg skal ned af trapper osv.

så ville jeg nok starte med at flytte hendes seng op til jer eller en madras så din mand/kæreste kan komme tilbage i sengen

Anmeld

21. juni 2014

L&V

Sitrani skriver:

Faktisk en fin ide, det der med at flytte dem ned på værelset samtidig, så er det ikke kun den store.... Det ku være det blir sådan   Tak for råd 

Det var så lidt. Det har simpelthen givet den store så meget tryghed at han er der og gjord det lettere for den lille at komme på eget værelse, falde i søvn selv osv

Anmeld

21. juni 2014

Sitrani

Det var så lidt. Det har simpelthen givet den store så meget tryghed at han er der og gjord det lettere for den lille at komme på eget værelse, falde i søvn selv osv

Ja.... Vi må se... Det er også hyggeligere for dem begge..

udfordringen ville så være natamningen.. Ikke så sjovt for mor her med trapper osv. om natten 

Anmeld

21. juni 2014

L&V

Sitrani skriver:

Ja.... Vi må se... Det er også hyggeligere for dem begge..

udfordringen ville så være natamningen.. Ikke så sjovt for mor her med trapper osv. om natten 

Nej det er lidt bøvlet men ka jo os være den lille sover igennem før end du aner

Anmeld

21. juni 2014

Sitrani

Nej det er lidt bøvlet men ka jo os være den lille sover igennem før end du aner

Ja da, det håber jeg da  Vi må se på det til den tid, det kan være det gir sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.