sådan en der sidder på sengen og spiller ,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg ville høre hvor mange der købt sådan en fra ders lille var helt lille? og sådan en på barnevogn osv , hvad er jer mening??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

TbCp

ungmor92 skriver:

ja jeg ville høre hvor mange der købt sådan en fra ders lille var helt lille? og sådan en på barnevogn osv , hvad er jer mening??

Liva havde sådan en uro med musik til at sætte på sengen, hun var dog rigtig bange for den så den tog vi af igen og senere blev den så sat op i kravlegården i stedet for

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

ungmor92 skriver:

Vi købte en musik uro til sengen da han var ca 2 mdr .. Den har han haft stor glæde af   Nu er han 4 mdr og når han skal sove skal den helt væk ellers distraherer den ham også selv om den ikke spiller . Han falder simpelthen ikke i søvn hvis den er der   På barne vognen har vi en lille farvet træ-klovn med en bjælde i , den er han glad for at kigge på men den skal også gemmes væk hvis han skal sove .. Han bliver åbenbart let distrahered ..

Anmeld

14. august 2009

H+S Skjolgborg.

ungmor92 skriver:

Jeg har haft til begge min to en smart en med musikfisk rør sig og lys med stjerne i lofte super søde en lidt dyr 299 menere jeg vi gav eller 399..

Mvh Henriette

Anmeld

14. august 2009

saxa

Vi havde sådan en fin uro der kunne spille tre forskellige slags lyde, noget mozart, naturlyde og en mere.. Der var vand, lys og farver i den - og den bevægede sig. Så den kunne stimulere en masse sanser.. Vores datter var super glad for den.. Så det var helt sikkert et HIT her..  Men den var også en smule dyr, men pengene var givet godt ud

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Vi fik en super fiiin en af mine svigerforældre. den har kostet 500 kr.. Vores første pige har været super glad for den..

Den kan spille forskellige sange og så bevæger fulgene sig os rundt.., Så kan den lave lysshow i loften os.. Skide sød er den

Den hænger på tremmesengen og venter på lillesøster får brug for den

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der hører en musikuro med til den weekendseng vi har købt, men jeg regner bestemt med at investere i en til tremmesengen når vi kommer dertil! så må vi se om bebser kan lide den eller ej

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Julie har altid elsket musik uroen... I barnvognen har hun legetøj til at ligge, hun kan lege med, ting der hænger i kalechen som hun kan puffe til...

Kan VARMT anbefale musik uroer, generelt legetøj med rasle ting i og lyd..! :O)

Anmeld

15. august 2009

Mormilla

Vi har købt en men vi brugte den i kravlegården. Synes ikke at de skal ligge og lege når de skal sove...

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Mormilla skriver:

Vi har købt en men vi brugte den i kravlegården. Synes ikke at de skal ligge og lege når de skal sove...

Det er heldigvis hver sin sag... Julie har det bedst med at lege sig søvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.