menustration over tid. gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
5 synes godt om
21. juni 2014

anit1298

Hej! Min kæreste og jeg har et stykke tid forsøgt at blive gravide. den sidste tid (har ikke styr på hvor længe) har jeg haft meget kvalme, været meget træt og har følt at jeg havde menustration, uden den kom. derudover har jeg det sidste stykke tid taget en del på. (omkring 1 kilo på en uge, og plejer ellers være nogenlunde stabil i min vægt.) Idag er jeg cirka 10 dage over tid. desværre har vi ikke råd til at teste lige nu. jeg ved ikke hvad jeg skal tro. hvad tror i? håber den er positiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Sahara82

anit1298 skriver:

Hej! Min kæreste og jeg har et stykke tid forsøgt at blive gravide. den sidste tid (har ikke styr på hvor længe) har jeg haft meget kvalme, været meget træt og har følt at jeg havde menustration, uden den kom. derudover har jeg det sidste stykke tid taget en del på. (omkring 1 kilo på en uge, og plejer ellers være nogenlunde stabil i min vægt.) Idag er jeg cirka 10 dage over tid. desværre har vi ikke råd til at teste lige nu. jeg ved ikke hvad jeg skal tro. hvad tror i? håber den er positiv 

Du kan blive testet gratis hos din læge. Det er da værd at finde ud af

Anmeld

21. juni 2014

Kærlighediminmave

I kam få g teste i rema to stk for 30 kr ? ellers må du jo til lægen

Anmeld

21. juni 2014

anit1298

Skrukkeluk skriver:

I kam få g teste i rema to stk for 30 kr ? ellers må du jo til lægen

undskyld, det er ikke for at fornærme dig. men det var ikke det jeg spurgte om, og ikke det jeg ville have svar på

Anmeld

21. juni 2014

Rockertand

anit1298 skriver:

undskyld, det er ikke for at fornærme dig. men det var ikke det jeg spurgte om, og ikke det jeg ville have svar på

Så vil jeg da beklage på forhånd at jeg så spørger: Hvordan i alverden regner man med at kunne forsørge et barn, hvis man ikke engang har nogle få kroner i overskud?

Anmeld

21. juni 2014

grinny

anit1298 skriver:

Men der er jo ikke nogen der kan svare dig på om du er gravid? Det er jo kun en test eller en skanning

Anmeld

21. juni 2014

Kærlighediminmave

Så du vil have svar på om vi tror at du er gravid? Det kan vi jo ikke svare på du skal enten tage en test eller gå til lægen. 

Anmeld

21. juni 2014

anit1298

Rockertand skriver:

Så vil jeg da beklage på forhånd at jeg så spørger: Hvordan i alverden regner man med at kunne forsørge et barn, hvis man ikke engang har nogle få kroner i overskud?

Det kunne være der var sket noget så man kortvarigt havde færre penge end man plejer? Det er da latterligt at dømme folk uden at kende hverken dem eller deres situation.

Anmeld

21. juni 2014

anit1298

Skrukkeluk skriver:

Så du vil have svar på om vi tror at du er gravid? Det kan vi jo ikke svare på du skal enten tage en test eller gå til lægen. 

ville bare gerne vide hvad folk troede men det ser ikke ud til at der er håb på det område.

Anmeld

21. juni 2014

mmsoelberg

anit1298 skriver:

Det er svært at sige om det lige præcis er en graviditet der lurer, men jeg  

Tag evt til lægen og bliv testede, det er gratis  Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.