hvilke maskiner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2014

Anonym trådstarter

Jep, har meldt mig i fitness, de 20 kg jeg har taget på efter rygestop og tre børn i rap, skal væk. 

Jeg kan overhovedet ikke lide mit spejlbillede,  phu ha, kan slet ikke kende hende den tykke med dobbelthage derinde 

Nå, men kommer så derind og er total forvirret, maskiner over alt!!! Hvad gør de? Hvad kan de?? 

Jo vist, har de fitness introduktion hver onsdag kl 18, men med tre børn der skal fodres, er kl 18 bare et rigtig øv tidspunkt 

Nå, men har hvilke maskiner skal jeg bruge for at trimme/tabe mig på

Lår, mave, arme, læg og ik mindst røv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Jep, har meldt mig i fitness, de 20 kg jeg har taget på efter rygestop og tre børn i rap, skal væk. 

Jeg kan overhovedet ikke lide mit spejlbillede,  phu ha, kan slet ikke kende hende den tykke med dobbelthage derinde 

Nå, men kommer så derind og er total forvirret, maskiner over alt!!! Hvad gør de? Hvad kan de?? 

Jo vist, har de fitness introduktion hver onsdag kl 18, men med tre børn der skal fodres, er kl 18 bare et rigtig øv tidspunkt 

Jeg synes du skal lave en aftale om at få lagt et personligt program.

Det koster et eller andet beløb men så får du uddannet hjælp

Go kamp mod kiloene

Anmeld

21. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Kan du ikke bare få tid en dag kl 18, for at høre om de forskellige maskiner? Bagefter kan du jo så selv.

Men vil da også råde dig til at få lagt et personligt program, for at få est ud af det

Anmeld

21. juni 2014

mit1barn

Jeg ville anbefale CrossTraineren (ligner at du står på ski.) Og ellers vil jeg sige at vægte er super gode til at forbrænde fedt, meld dig til puls/styrke, powertoning eller HIT:-)

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.