7+7 og kan ingenting spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. juni 2014

hejmeddig10

Hejsa. I dag er jeg 7+7 henne, men har de sidste 3-4 dage ikke rigtig kunne få noget ned. Ligeså snart jeg spiser andet end knækbrød eller lyse boller, får jeg det super dårligt, og kan heller ikke spise ret meget af bollerne, eller knækbrødet. I forvejen har jeg det dårligt. Jeg har super meget kvalme, men kaster ikke rigtig op.

Er det normalt at man har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Sandratoft

hejmeddig10 skriver:

Hejsa. I dag er jeg 7+7 henne, men har de sidste 3-4 dage ikke rigtig kunne få noget ned. Ligeså snart jeg spiser andet end knækbrød eller lyse boller, får jeg det super dårligt, og kan heller ikke spise ret meget af bollerne, eller knækbrødet. I forvejen har jeg det dårligt. Jeg har super meget kvalme, men kaster ikke rigtig op.

Det er ganske normalt og en af de fantastiske glæder ved at være gravid Jeg levede også af lyst brød og kakaomælk i lang tid i starten af min graviditet.

Hold ud, det skulle gerne gå i sig selv når du er ca 12 uger henne. 

Ps du er 8+0 i dag

Anmeld

21. juni 2014

hejmeddig10

Glæder mig allerede! Kan slet ikke magte at tage på arbejde, fordi jeg ingen kræfter har
Og tak Er ikke specielt god til det der med dage og det

Anmeld

21. juni 2014

Pikku Myy

hejmeddig10 skriver:

Du kan prøve lidt forskelligt for at se om det tager kvalmen, så du kan få lidt ned. Min erfaring er at det er selvforstærkende: Du kan ikke spise fordi du har kvalme - du får kvalme fordi du er træt/sulten.

Forslag du kan prøve: Sodavandsis, bolcher, mandler, drikke der indeholder kalorier fx sodavand eller kakao. Det gælder om at få noget energi indenbords, og så hjælper det faktisk også ofte at sutte på noget.

Held og lykke

Anmeld

21. juni 2014

hejmeddig10

Mange tak for svaret. Har ihvertfald erfaret at kød det er et no go.. Det kan jeg simpelthen ikke få ned

Anmeld

21. juni 2014

HB90

hejmeddig10 skriver:

Jeg er 7+5, og har det præcis på samme måde! Håber det bliver bedre snart!! :-( 

Anmeld

21. juni 2014

CL24

Jeg et Idag kun 4+0 :-) så mærker ik nogle gener endnu. Men hvornår kom jeres kvalme ? 

Anmeld

21. juni 2014

hejmeddig10

Mit startede i sidste uge, da jeg var 6+5 (:

Anmeld

21. juni 2014

LMK

Ja det er helt normalt og faktisk var det netop i uge 7 jeg også døjede ekstremt meget med kvalme og ingen appetit!

Det kommer stille og roligt igen

For mig var en jordbærmilkshake altså lykken.. Den var frisk og kold - og gav samtidig en følelse af mæthed så jeg ikke skulle døje med "sultenkvalme" oveni.

Håber snart at det er på retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.