(februar) Hvem er frisk på at mødes.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jamen hvis i finder en dato så kommer jeg for jeg kommer kun for at mødes med jer jeg har nemlig ikke planer om sjælland før til Jul men vil så gerne mødes med jer så komme helt sikkert. 

det var bedst en hverdag ikke ??  Hva med onsdag den 7 ?? Eller har i en bedre dato ???  Det er ligegyldigt for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

det var bedst en hverdag ikke ??  Hva med onsdag den 7 ?? Eller har i en bedre dato ???  Det er ligegyldigt for mig

Jep det passer mig fint 

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Onsdag den 7 okt i Hillerød passer det alle ???? 

Det kan også blive nærmere jer måske ??  Katja er fra Hvidovre og Michelle fra Greve ???   Diana skal tage fra Køge .. 

Anmeld

14. august 2009

MoarLK

Det passer mig fint....vi kan lige aftale nærmere til den tid.
Jeg vil smutte op til svigerfamilien til en gang grill/pool......god weekend tøser.

Anmeld

14. august 2009

Misjelle

Jeg er frisk ... skal lige finde ud af hvor Hillerød ligger ift. offentlig transport, for har ikke mulighed for at have bilen (er lidt lost geografisk ), men toget ender jo de fleste steder .

knus Michelle

Anmeld

14. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej tøser

Jeg er frisk på den 7/10 - det lyder drøn hyggeligt. Glæder mig til, at hilse på jer alle.

Det er ok for mig, hvis det bliver i Hillerød. Jeg har bil til hverdag, så det er ikke noget problem.

Jeg har knoklet hele dagen med praktiske ting til vores barnedåb i morgen. Har først lige været i bad nu og skulle da lige hurtig på computeren

Kh. Katja

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Kunne være så hyggeligt... men er booket alle week i Okt...

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Jeg er frisk ... skal lige finde ud af hvor Hillerød ligger ift. offentlig transport, for har ikke mulighed for at have bilen (er lidt lost geografisk ), men toget ender jo de fleste steder .

knus Michelle

Vi kan bare følges ad jeg skal os med det offentlige fra køge af.

Anmeld

15. august 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Vi kan bare følges ad jeg skal os med det offentlige fra køge af.

Ja selvfølgelig . Øj du skal jo med toget fra det starter til det slutter så ...

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Ja selvfølgelig . Øj du skal jo med toget fra det starter til det slutter så ...

Jep LAAANG tur   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.