Snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juni 2014

lineog4

Måtte i går sige farvel til vores gamle kat, min første baby. Hun havde fået kræft og nåede at sige farvel inden hun led

Det er sgu underligt hvor meget man alligevel knytter sig til sådan en størrelse

Vi har nu kun en kat og den kan ikke være alene det lille pus, så denne skønsak (det er hende med den lyserøde elastik) er reserveret, og bliver den næste prinsesse i vores lille familie. Hun kommer i midten af august.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

ESV

lineog4 skriver:

Måtte i går sige farvel til vores gamle kat, min første baby. Hun havde fået kræft og nåede at sige farvel inden hun led

Det er sgu underligt hvor meget man alligevel knytter sig til sådan en størrelse

Vi har nu kun en kat og den kan ikke være alene det lille pus, så denne skønsak (det er hende med den lyserøde elastik) er reserveret, og bliver den næste prinsesse i vores lille familie. Hun kommer i midten af august.

Åh det er altid så svært at sige farvel til dyr men godt i nåede selv at sige farvel og tage beslutningen!

Ej hvor er det bare en sød kat hold nu op, er det en bestemt race?

Anmeld

20. juni 2014

lineog4

ESV skriver:

Åh det er altid så svært at sige farvel til dyr men godt i nåede selv at sige farvel og tage beslutningen!

Ej hvor er det bare en sød kat hold nu op, er det en bestemt race?

Burmeser er vores kat her hjemme også, mens den vi sagde farvel til var en "almindelig" huskat.
Vores "gamle" burmeser:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2014

ESV

lineog4 skriver:

Burmeser er vores kat her hjemme også, mens den vi sagde farvel til var en "almindelig" huskat.
Vores "gamle" burmeser:

Syntes det nok men var ikke sikker! For satan altså hvor er de yndige og ret lækker "gammel" kat også!

Anmeld

20. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lineog4 skriver:

Åh hvor er det bare ikke sjovt! 

"Min" kat blev desværre aflivet kort efter jeg flyttede hjemmefra sidste år 
- Hun blev stresset da jeg lige pludselig var væk og begyndte at strinte hele huset til 

Hun nåede dog at blive en gammel dame med hele 14 år på bagen 

Men ja, det er utroligt så meget man knytter sig til de dersens dyr. 
- Og sikke da en lækker killing I får jer til august!

Anmeld

20. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er så trist når de er væk! 

Den lille ny, ser så nuttet ud. Vh stine

Anmeld

21. juni 2014

Moma

Det er så trist. Man knytter sig bare lynhurtigt til de dyr.

Ps jeg synes godt om den nye mis - ikke at I har mistet den gamle.

Anmeld

21. juni 2014

B&J

puhh en omgang, de er ens familie når de er der hver dag og kan slet ikke forstille mig når min kat eller hund eller kanin er væk de hopper lige ind i ens hjerte og den dag de ikke er der mere gør det så pokkers ondt.

er ked af din kat er gået bort så sender dig en masse krammer og smiler ved synet af den lille nye som helt sikkert skal få plads i jeres hjerter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.