Donere du mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juni 2014

Anonymo

Hej.
Jeg blev spurgt på dag 3 da jeg lå på sygehuset om jeg havde tænkt på, at donere mælk til evt. for tidligt fødte da jeg har så god mælk, at min datter aldrig tabte sig men sagde hurtigt nej (syntes det var så meget at gå i gang med dengang) men nu syntes jeg faktisk det kunne være en god ide, men jeg har en masse spørgsmål inden jeg går videre så håber der er nogen herinde der vil fortælle sin historie med at donere mælk og ved hvordan man starter, kommer igang osv. gerne med en masse vigtige detajler. 

God weekend. Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Røverdatter

Hejsa!
Super god ide.
Vil råde dig til at spørge til råds inde på hjemmesiden Ammenet.dk eller facebook gruppen "ammenet" - der er så mange som har styr på det derinde, og de svarer hurtigt! ;-)

Anmeld

20. juni 2014

Albertsen92

Det må max være 10 uger siden man fødte. Når man begynder så det er for sent.

sådan er det ihvertfald på Hvidovre

Anmeld

20. juni 2014

Ka+Ma=Be

Jeg ville sådan set rigtig gerne dengang jeg ammede, men orkede ikke den øgede mængde mælk (og dertilhørende spændinger) samt mange udmalkninger. 

Men det er en rigtig smuk tanke som jeg vil genoverveje hvis jeg bliver gravid igen  

Anmeld

20. juni 2014

Anonymo

Røverdatter skriver:

Hejsa!
Super god ide.
Vil råde dig til at spørge til råds inde på hjemmesiden Ammenet.dk eller facebook gruppen "ammenet" - der er så mange som har styr på det derinde, og de svarer hurtigt! ;-)

Okay, tak for det 

Anmeld

20. juni 2014

Anonymo

Albertsen92 skriver:

Det må max være 10 uger siden man fødte. Når man begynder så det er for sent.

sådan er det ihvertfald på Hvidovre

Min sundhedsplejeske bragte det ellers på bane selv for et par uger siden 

Anmeld

20. juni 2014

ano14316

Jeg overvejer stadig.. men synes det er lidt svært at overskue hvad det egentlig indebærer og hvad man skal overveje..

Anmeld

20. juni 2014

Albertsen92

SandraJN skriver:

Min sundhedsplejeske bragte det ellers på bane selv for et par uger siden 

http://www.hvidovrehospital.dk/menu/Afdelinger/Boe rneafdelingen/Kvindemaelkcentralen/

Tjekkede det, da jeg selv overvejede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.