Vellykket MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
9 svar
12 synes godt om
20. juni 2014

*Mor Til Albert*

I dag har jeg været til MD-scanning, og alt var perfekt. Med 99% sikkerhed skal have en lille søn til november. 

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

I dag har jeg været til MD-scanning, og alt var perfekt. Med 99% sikkerhed skal have en lille søn til november. 

God weekend til alle

Jubiii, tillykke  Skønt at alt er fint. Og babydrenge er så lækre!

Må jeg spørge om den der scannede snakkede noget om babys hoved eller ansigt (udover hjernen)?

For til vores MD kunne man slet ikke se den del af hovedet, på noget tidspunkt fordi baby var en drillepind. Og kan ikke lige huske fra de andre gange hvordan det foregik. Så suger andres MD-oplevelser til mig 

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Jubiii, tillykke  Skønt at alt er fint. Og babydrenge er så lækre!

Må jeg spørge om den der scannede snakkede noget om babys hoved eller ansigt (udover hjernen)?

For til vores MD kunne man slet ikke se den del af hovedet, på noget tidspunkt fordi baby var en drillepind. Og kan ikke lige huske fra de andre gange hvordan det foregik. Så suger andres MD-oplevelser til mig 

Hun scannede hans hovede og kiggede på hjerne osv. Omkredsen på hovedet blev målt osv.

Anmeld

20. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Hun scannede hans hovede og kiggede på hjerne osv. Omkredsen på hovedet blev målt osv.

Det lyder som om de fik det hele med på vores baby. Vi gik dog uden billeder, da hun ikke syntes det var sjovt at få billeder uden ansigt med 

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Det lyder som om de fik det hele med på vores baby. Vi gik dog uden billeder, da hun ikke syntes det var sjovt at få billeder uden ansigt med 

ØV! Det var da næsten en skam. Kunne hun ikke have scannet nogle små fusser eller fingre så? - Det er da også rigtig hyggeligt.

Anmeld

20. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

ØV! Det var da næsten en skam. Kunne hun ikke have scannet nogle små fusser eller fingre så? - Det er da også rigtig hyggeligt.

Jo det synes jeg også, blev faktisk ærgelig over at hun ikke tog fusserne med, da der var et super billede af dem i starten. Men skal scannes i uge 23 også, så må appellere lidt til dem der.

Fik i nogle søde billeder?

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Jo det synes jeg også, blev faktisk ærgelig over at hun ikke tog fusserne med, da der var et super billede af dem i starten. Men skal scannes i uge 23 også, så må appellere lidt til dem der.

Fik i nogle søde billeder?

Håber at du får nogle gode billeder med hjem. - Ja, vi fik to med hjem. Et hvor han lå med hånden under hagen og et af ham i profil. Meget sødt.

Anmeld

20. juni 2014

Sunsmile

*Heidi* skriver:

God weekend til alle

Tillykke, hvor dejligt at alt er som det skal være

Uha jeg glæder mig også til MD, men må lige vente en måneds tid endnu .

Rigtig god dag.

Anmeld

20. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Håber at du får nogle gode billeder med hjem. - Ja, vi fik to med hjem. Et hvor han lå med hånden under hagen og et af ham i profil. Meget sødt.

Tak!

Og hvor lyder det hyggeligt  Det er helt fantastisk at kigge ind til den lille og jeg synes det er sådan en dejlig milepæl at komme igennem en vellykket MD-scanning.

Tillykke med ham!

Anmeld

20. juni 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Tak!

Og hvor lyder det hyggeligt  Det er helt fantastisk at kigge ind til den lille og jeg synes det er sådan en dejlig milepæl at komme igennem en vellykket MD-scanning.

Tillykke med ham!

Tusind tak! - Jeg var også lidt spændt/nervøs for scanningen, men det var der slet ingen grund til at være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.