Når man nu ikke har hattehoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. juni 2014

Leneur

men ved jeg højst sandsynligt skal stå i høj solskin 2 dage i træk og muligvis ikke får tid til at smøre solcreme på, hvilken hat/kasket ville så være mest klædelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Chellie

Det kommer vel an på anledningen, og hvad du ellers skal have på?  jeg er glad for min militær-agtige kasket, når vi fx. Er til festival, men den passer jo ikke så godt til en fin sommerkjole 

Anmeld

20. juni 2014

Leneur

Chellie skriver:

Det kommer vel an på anledningen, og hvad du ellers skal have på?  jeg er glad for min militær-agtige kasket, når vi fx. Er til festival, men den passer jo ikke så godt til en fin sommerkjole 

Skal være bomvagt til festival... :-)

Anmeld

20. juni 2014

Metal

Jeg ville købe en skøn stråhat - sådan rigtig sommeragtig og pynte den med lidt blomster.. Det skaber også god stemning, den bliver ikke for varm og giver god skygge :-)

Anmeld

20. juni 2014

L&V

Jeg vil os sige milicap. Jeg har absolut heller ik hatte hovede men dem bruger jeg og er rigtig glad ved dem

Anmeld

23. juni 2014

Leneur

Metal skriver:

Jeg ville købe en skøn stråhat - sådan rigtig sommeragtig og pynte den med lidt blomster.. Det skaber også god stemning, den bliver ikke for varm og giver god skygge :-)

Ja ser lige på mulighederne med en stråhat...

Anmeld

23. juni 2014

Leneur

L&V skriver:

Jeg vil os sige milicap. Jeg har absolut heller ik hatte hovede men dem bruger jeg og er rigtig glad ved dem

Er der nogen du kan anbefale?...

Anmeld

23. juni 2014

SanJose

En stråhat er rigtig god til det! Elsker i hvert fald min om sommeren 

Anmeld

23. juni 2014

lineog4

Hvis man bare skal tage konsekvensen og ikke være pæn med har - så ville sådan en paraply hat da være helt fantastisk
Eller en stor yvonnehat

Anmeld

23. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Leneur skriver:

men ved jeg højst sandsynligt skal stå i høj solskin 2 dage i træk og muligvis ikke får tid til at smøre solcreme på, hvilken hat/kasket ville så være mest klædelig?

Jeg hopper med på milicap-holdet. 

Har selv en til spejder- og festivalsbrug som jeg er rigtig glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.