Blærebetændelse og graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juni 2014

kristina1124

Hej, jeg har igennem 2-3 år haft blærebetændelse og jeg har været igennem med masse behandlinger, men ingen har virket på mig før nu.. Men, mit spørgsmål er, kan blærebetændelsen have noget at gøre, med at jeg ikke er blevet gravid, igennem de år vi har prøvet????

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Kamulla

hmm nej det tror jeg ikke, blæren er jo adskilt fra livmoderen jeg led af kronisk blærebetændelse fra jeg var 16-19 (næsten 20) men har faktisk haft det sjældent efter jeg har født men havde det også ekstremt meget under graviditeten 

Anmeld

19. juni 2014

kristina1124

Ja, det var jo knapt så skønt at vide, men tak for dit svar. Men hvis du ikke er sikker, håber jeg en anden svare det modsatte :-D Hihi 

Anmeld

19. juni 2014

Kamulla

kristinakjæp skriver:

Ja, det var jo knapt så skønt at vide, men tak for dit svar. Men hvis du ikke er sikker, håber jeg en anden svare det modsatte :-D Hihi 

beklager... men tag evt til lægen, er ret så sikker, mm. blærebetændelsessymptomerne skyldes eks klamydia burde det ikke have indflydelse på hvorvidt om du kan blive gravid eller ej.. der kan jo spille mange ting ind til hvorfor du ikke er det, men det kan lægen jo give svar på, især hvis du skriver "de år" 

held og lykke, håber der snart er gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.