Glukosebelastning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Godaften :-) 

Har lige fået brev om indkaldelse til glukose-belastning - den skal laves 9 uger før jeg har termin  Jeg vidste godt at jeg nok skulle have lavet den, ikke fordi jeg er overvægtig, men fordi mit sidste barn vejede over 4,5 kg ved fødslen..

Hvornår fik I lavet jeres glukosebelastning??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Har lige fået brev om indkaldelse til glukose-belastning - den skal laves 9 uger før jeg har termin  Jeg vidste godt at jeg nok skulle have lavet den, ikke fordi jeg er overvægtig, men fordi mit sidste barn vejede over 4,5 kg ved fødslen..

Omkring uge 28, tror jeg nok. Det var pga familiær disposition til diabetes. Synes godt nok ikke det var sjovt at faste og så drikke det ækle stads god fornøjelse

Anmeld

19. juni 2014

Sisley

Jeg skal til 2 - har været i dag i 20. uge og skal igen om 2 måneder

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Jo tak - hvis min kvalme ikke bliver bedre (læs: forsvinder), så tvivler jeg på at jeg kan holde det sukkerstads i mig 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Sisley skriver:

Jeg skal til 2 - har været i dag i 20. uge og skal igen om 2 måneder

Hvordan var det at drikke det der sukkervand???

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg var faktisk først afsted i uge 37+4, men det var fordi jeg 3 gange i træk havde haft sukker i urinen. 

Anmeld

19. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

I uge 32

Anmeld

20. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Omkring 18-10 uge tror jeg i min første graviditet - den var positiv 2. gang i den graviditet 

Her anden gang jeg var gravid fik jeg den ikke, for der havde jeg diabetes i forvejen - så én fordel var der 

Anmeld

20. juni 2014

AmalieR

Anonym skriver:

Hvordan var det at drikke det der sukkervand???

Jeg var til glukose belastning omkring uge 28 fordi min mormor har haft diabetes.. kastede det op efter en time, så skulle komme igen ugen efter.. Jeg synes det var meget kvalmt , men det hjalp 2. gang at jeg lagde mig ned i de 2 timer og læste blade og koncentrede mig om andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.