40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
10 svar
19 synes godt om
19. juni 2014

Papillon

Smider lige, hvad jeg regner med bliver de sidste billeder af maven. Det er terminsdag, og jeg er på grænsen til aktiv fødsel - så mon ikke der sker noget om lidt? Veerne er i hvert fald begyndt at bide godt igennem efterhånden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Emisoph

Smuk

God arbejdslyst

Anmeld

19. juni 2014

BigHope13

Så smuk en mave, held og lykke med fødslen. Glæder mig til en opdatering

Anmeld

20. juni 2014

asff

Papillon skriver:

Smider lige, hvad jeg regner med bliver de sidste billeder af maven. Det er terminsdag, og jeg er på grænsen til aktiv fødsel - så mon ikke der sker noget om lidt? Veerne er i hvert fald begyndt at bide godt igennem efterhånden

super fin mave

Anmeld

20. juni 2014

WantingBaby2012

Papillon skriver:

Uhh hvor spændende. Glæder mig til en opdatering fra dig. Lige om lidt har du din lille pige i armene - glæd dig! Det er helt ubeskriveligt! 

Pøj pøj med fødslen. 

Anmeld

20. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Woopwoop, fedt!! Hepper på dig!!   God fødsel!!! 

Anmeld

20. juni 2014

Anonymo

Papillon skriver:

God fornøjelse 

Anmeld

20. juni 2014

Jegermig

Håber på en fantastisk fødsel.! 

Anmeld

20. juni 2014

Papillon

Mange tak 

Hun kom til verden i morges  Fødselsberetning følger, når jeg lige kan overkomme det

Anmeld

20. juni 2014

Atlasbp

Papillon skriver:

Mange tak 

Hun kom til verden i morges  Fødselsberetning følger, når jeg lige kan overkomme det

Stort tillykke. Så var hun lige på trapperne. Jeg er 41+0 i morgen. Venter stadig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.