Hvordan er det nu med katte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Goddag

Vi har en rigtig lækker maincoon hun kat herhjemme, som aldrig har været vildt glad for at putte hos mig og snakke med mig.

Men denne måned har det været anderledes lige siden jeg har haft ÆL. Det er et par dage siden jeg har haft ÆL nu og vores dejlige kat klæber sig til mig. Vil ligge hos mig og putte konstant.

Kan det være et tegn på at det endelig lykkes os at få en positiv test om en uges tid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

MoartilMarc

Anonym skriver:

Goddag

Vi har en rigtig lækker maincoon hun kat herhjemme, som aldrig har været vildt glad for at putte hos mig og snakke med mig.

Men denne måned har det været anderledes lige siden jeg har haft ÆL. Det er et par dage siden jeg har haft ÆL nu og vores dejlige kat klæber sig til mig. Vil ligge hos mig og putte konstant.

Kan det være et tegn på at det endelig lykkes os at få en positiv test om en uges tid? 

Det siges der jo. Min han kat var i røven af mig hele tiden. Og forstod det virkelig ikke indtil jeg fik taget en test som jo så var positiv.

Anmeld

19. juni 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Goddag

Mine katte er på præcis samme måde, troede godt nok bare det var mig der var åndssvag, men måske er der noget om det...

min den ene skal ligge helst oven på min mave, og den anden følger mig i seng hver aften...

For at det er et tegn

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

MoartilMarc skriver:

Det siges der jo. Min han kat var i røven af mig hele tiden. Og forstod det virkelig ikke indtil jeg fik taget en test som jo så var positiv.

Så krydser vi da fingre for det!!!! 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Mine katte er på præcis samme måde, troede godt nok bare det var mig der var åndssvag, men måske er der noget om det...

min den ene skal ligge helst oven på min mave, og den anden følger mig i seng hver aften...

For at det er et tegn

Åh, jeg håber!!! 

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Goddag

De er jo noget fint følende de der dyr

- Mine svigerforældres hunde har også rendt i røven af mig og har villet putte hvergang jeg har sat mig ned lige siden jeg blev gravid. Og det er godt nok blevet ekstra "slemt" her op til termin 
Mon ikke det kunne være det samme med katte

Jeg krydser i hvert fald fingre for at det er et tegn og der snart er en positiv test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.