Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har valgt at nu skal det være slut med at være godt i stand så jeg har valgt at skære sukker fra, hvidt brød, pasta og ris Det har jeg erstattet med grønsager :) Og oveni det har jeg tilmeldt mig 3 hold om ugen :) Jeg er ikke god til at komme ned og træne alene Så jeg tænkte at det var det bedste for mig. Og så træner jeg zumba hjemme (når mand og unger) ikke er hjemme .. for det er sq ikk et kønt syn Og har et håb om at have tabt 10 kg inden jeg starter på 2 år på min HF d 19/8 :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Jeg har valgt at nu skal det være slut med at være godt i stand så jeg har valgt at skære sukker fra, hvidt brød, pasta og ris Det har jeg erstattet med grønsager Og oveni det har jeg tilmeldt mig 3 hold om ugen Jeg er ikke god til at komme ned og træne alene Så jeg tænkte at det var det bedste for mig. Og så træner jeg zumba hjemme (når mand og unger) ikke er hjemme .. for det er sq ikk et kønt syn Og har et håb om at have tabt 10 kg inden jeg starter på 2 år på min HF d 19/8
Jeg har valgt at nu skal det være slut med at være godt i stand så jeg har valgt at skære sukker fra, hvidt brød, pasta og ris Det har jeg erstattet med grønsager Og oveni det har jeg tilmeldt mig 3 hold om ugen Jeg er ikke god til at komme ned og træne alene Så jeg tænkte at det var det bedste for mig. Og så træner jeg zumba hjemme (når mand og unger) ikke er hjemme .. for det er sq ikk et kønt syn Og har et håb om at have tabt 10 kg inden jeg starter på 2 år på min HF d 19/8
Det bliver du helt sikkert glad for! Alt det har jeg også skåret fra + kartofler og min krop har det meget bedre og jeg har tabt mig. Held og lykke med det.
BabyMus skriver: Det bliver du helt sikkert glad for! Alt det har jeg også skåret fra + kartofler og min krop har det meget bedre og jeg har tabt mig. Held og lykke med det.
Mange tak .. håber at det nok skal lykkeds .. :)
CarinaSB skriver: Mange tak .. håber at det nok skal lykkeds ..
Mange tak .. håber at det nok skal lykkeds ..
Det skal det helt sikkert nok! For mig synes jeg det er blevet nemmere med mad, nu hvor man ikke skal tænke på alle de ting som man ved man ikke har godt af. Og du virker til at have viljen med, og det er jo det vigtigste.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128