Når bekymring fra andre tager overhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved godt, at folk gør det fordi de er bekymret og vil en det bedste, men NØJ, hvor er jeg TRÆT af at folk skal sige, hvad jeg skal spise og gøre....

Det kan virkelig godt være træls at høre på. Bare fordi man ikke LIIIGE er sulten, så skal man høre for det...SUK... 

Skulle lige bare af med noget brok....For synes virkelig det er begyndt at blive irriterende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Jeg ved godt, at folk gør det fordi de er bekymret og vil en det bedste, men NØJ, hvor er jeg TRÆT af at folk skal sige, hvad jeg skal spise og gøre....

Det kan virkelig godt være træls at høre på. Bare fordi man ikke LIIIGE er sulten, så skal man høre for det...SUK... 

Skulle lige bare af med noget brok....For synes virkelig det er begyndt at blive irriterende...

Ja, det er sgu da også irriterende 

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg havde en der spurgte mig; Hvad har du spist i dag? Hvad har du fået til morgenmad? Og jeg er ikke engang gravid... Jeg blev monster sur på ham og bad ham holde mund, for jeg spiste hvad jeg skulle og det var irriterende at blive spurgt hele tiden. Han blev sur og kaldte mig mærkelig, fordi jeg bad ham holde op med at spørge omkring min mad. Ihh!!

Så jeg forstår dig godt. Folk skal blande sig udenom, så længe at man ikke er undervægtig(bleg), eller for stor.
Man passer vel på sin krop, når man er gravid, for der er man ansvarlig for et andet menneske. 

Anmeld

19. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Uh jeg forstår dig godt... Folk gør det i den bedste mening, men hold nu op, hvor kan det være irreterende, når man hver dag får en kommentar eller 3 med på vejen 

For 3 år siden fik jeg konstateret diabetes, så jeg får næsten dagligt sjove kommentarer om, hvad jeg må og ikke må spise...

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg synes virkelig det er irriterende:/

Det hjælper jo så heller ikke på det, at hormonerne ræser...

Anmeld

19. juni 2014

fru holm

Anonym skriver:

Kender det alt for godt..

Anmeld

19. juni 2014

Kay

kender det godt... jeg har altid været overvægtig... nåede næsten ned på normal vægt inden jeg blev gravid 1 gang... tabte 35 kg dem tog jeg så på igen under graviditeten... 

denne gang har jeg ik nået at tabe det hele.. mangler faktisk en del... og får derfor hjælp fra en diætist med ikke at tage for meget på i graviditeten,... hvilket er  svært ved det at jeg har pco... 

nå men sagen er den at lillesøster rigtig ofte ligger med ryggen og maser min mavesæk... så jeg kan ik spise ret meget af gangen... og har så også tabt 8 kg. under denne graviditet... selvom maven og lillesøster vokser fint  

men nøøøj hvor folk er over mig... om jeg spiser nok, og passer på at hun får havde hun skal osv...  ja selvfølgelig gør jeg det... jeg spiser MAAAAANGE små måltider... selvom i ikke opdager det... men lige så snart man ikke spiser en "rigtig" portion mad til et hovedmåltid så skal man høre for det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.