Mælkeknuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2014

Maja_4000

Har haft en (eller flere ) mælkeknuder i mit ene bryst i et par dage.. Kan simpelthen ikke få bugt med det.. Er så bange for at det skal udvikle sig til brystbetændelse

Har prøvet alt synes jeg.. Varme bade, massage, andre ammestillinger og lige lidt hjælper det!

Sidder der ikke en derude med et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Har haft en (eller flere ) mælkeknuder i mit ene bryst i et par dage.. Kan simpelthen ikke få bugt med det.. Er så bange for at det skal udvikle sig til brystbetændelse

Har prøvet alt synes jeg.. Varme bade, massage, andre ammestillinger og lige lidt hjælper det!

Ind under den varme bruser og massere - det hjalp på mig 

Anmeld

19. juni 2014

L&V

Maja_4000 skriver:

Jeg havde nogle der var så masice at jeg måtte ha min mand til at "presse" dem ud. Det gjorde så ondt min lindrede..

Jeg tog en flaske og hældte kogende vand i, viskestykke omkring og lagde den på knuden til der var godt varmt også jog han fingrene i dem og pressede ud mod vorden. Det gentog vi et par gange også blev det oki. De gik ik helt væk men var så jeg ku leve med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.