Kæmpe navnetråd - KomOgLegMed :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
5 svar
6 synes godt om
19. juni 2014

FrkRaarup

Hej piger

Skulle vi ikke lave en KÆMPE navnetråd? Samle alle vores forslag her, så det er mere overskueligt at genfinde?

Specielt er jeg ligesom så mange andre helt lost omkring drengenavne, og må sku indrømme at jeg ikke magter at gå 1000 tråde igennem hvor.

Tænker at vi kan poste ALLE de navne vi overhovedet kan komme i tanke om.

Normale som specielle  Pige som drengenavne.

Håber I vil lege med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Ciss

Wauw, det bliver godt nok en lang tråd.

Her er mine favoritter:

Elliot, Aksel, Leonel, Sirius, Saxe, Max, Felix, Egil, Sturla, Atle, Calvin, Pascal, Theodor, Petrus, Ivo, Aron, Adam, Isak, Elias, Emanuel, Ulrik, Otto, Viktor, Valdemar, Vincent, Leonard, Leopold, Sokrates, Didrik, Frederik, Magnus, Mikkel, Rasmus, Henrik, Urs, Rolf, Ravn, Konrad, Alvin, Jo

Anora, Iris, Helene, Rebekka, Eliane, Leonora, Aurora, Aurelia, Benedicte, Cecilie, Julie, Cornelia, Annabeth, Elisabeth, Amanda, Therese, Tone, Elise, Ea, Celeste, Dyveke, Adele, Clara, Seline, Nikoline, Lilly, Holly, Molly, Evelina, Diana, Vera, Justine, Simone, Nova, Asta, Petrine, Alva, Ellen, Edith, Agnes, Agnethe, Erle, Evy

Anmeld

19. juni 2014

BabyMus

Bring it on! Elsker at tale om navne og blive inspireret af andre!

Her er mine yndlings pt!

Agnes, Alina, Alma, Alva, Alvilde, Anastasia, Annabel/Annabell, Annabella, Augusta, Carla/Karla, Elvira, Feluca, Filippa, Filuca/Filucca/Filuka, Fiona, Flora, Freja/Freya, Frigga, Leonora, Lucia, Malucca/Maluka, Melia, Melina, Meluka, My, Mynthe, Noa, Nomi/Noomi, Nora, Nova, Ofelia, Olivia, Savanna, Selma, Vigga, Vilma/Wilma, Viola.

Billy/Billie, Charlie, Cornelius, Elliot, Fabian, Falke, Felix, Frej, Gabriel, Marius, Marley, Mateo/Matheo/Matteo, Milas, Milo, Noor/Nor, Oskar, Osvald/Oswald, Teo/Theo, Theodor, Vilhelm, Villum, Vitus.

Anmeld

19. juni 2014

Ciss

BabyMus skriver:

Bring it on! Elsker at tale om navne og blive inspireret af andre!

Her er mine yndlings pt!

Agnes, Alina, Alma, Alva, Alvilde, Anastasia, Annabel/Annabell, Annabella, Augusta, Carla/Karla, Elvira, Feluca, Filippa, Filuca/Filucca/Filuka, Fiona, Flora, Freja/Freya, Frigga, Leonora, Lucia, Malucca/Maluka, Melia, Melina, Meluka, My, Mynthe, Noa, Nomi/Noomi, Nora, Nova, Ofelia, Olivia, Savanna, Selma, Vigga, Vilma/Wilma, Viola.

Billy/Billie, Charlie, Cornelius, Elliot, Fabian, Falke, Felix, Frej, Gabriel, Marius, Marley, Mateo/Matheo/Matteo, Milas, Milo, Noor/Nor, Oskar, Osvald/Oswald, Teo/Theo, Theodor, Vilhelm, Villum, Vitus.

Troede, jeg var så grundig, men ser jo, at der er flere, som jeg glemte på min liste alligevel....

Anmeld

19. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Min pige hedder noget så almindelig som Marie.. 

Har altid sagt en pige skulle hedde Marie, da det er efter min farmor, som betød super meget for mig. At min mand så også har relationer til navnet var jo bare perfekt. 

Vi snakkede meget længe om hun måske skulle hedde Ella...

og vi havde endda navnet Ella-Marie oppe og vende, men det blev til Marie da hun har 2 efternavne.. Jeg må indrømme at jeg måske lidt fortryder at det ikke blev Ella-Marie for syntes det er sødt og tror ikke mange hedder det:-) 

Nå det blev lidt langt sorry... Drengenavne snakkede vi kun om Christian.. :-)

Anmeld

19. juni 2014

BabyMus

Troede, jeg var så grundig, men ser jo, at der er flere, som jeg glemte på min liste alligevel....

Hehe  jamen det er jo netop det gode ved at man skriver dem sådan et sted som her. Så kommer man lige i tanke om nogle og hører måske andre man ikke lige havde hørt før. Altid rart med ny inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.