Kan det passe det er sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nystartet hos en psykiater men måtte melde afbud i går grundet sygdom. Hvor jeg så får at vide at hvis jeg eller mit barn er syg en anden gang, så skal jeg komme eller tage mit barn med, fordi det var et generelt problem og hun så ikke ville kunne få penge i hendes virksomhed, ellers ville hun slutte samarbejdet. Føler mig godt nok overfuset og dårligt behandlet. Synes da også at det ville være meget uansvarligt af mig at tage mit barn med feber med i toget. Eller hvad nu hvis jeg selv får en omgang opkast, diaré-syge. Jamen det SKULLE jeg, for det var ikke alvorlig sygdom. Oveni hatten giver hun mig også en røffel for at jeg tillod mig at tage min bostøtte med sidst. Så har da mistet meget af den tillid jeg var begyndt at få til hende og har allerede angst over at jeg skal til hende på mandag igen. Kan de godt kræve at man møder op, selvom man er syg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg er nystartet hos en psykiater men måtte melde afbud i går grundet sygdom. Hvor jeg så får at vide at hvis jeg eller mit barn er syg en anden gang, så skal jeg komme eller tage mit barn med, fordi det var et generelt problem og hun så ikke ville kunne få penge i hendes virksomhed, ellers ville hun slutte samarbejdet. Føler mig godt nok overfuset og dårligt behandlet. Synes da også at det ville være meget uansvarligt af mig at tage mit barn med feber med i toget. Eller hvad nu hvis jeg selv får en omgang opkast, diaré-syge. Jamen det SKULLE jeg, for det var ikke alvorlig sygdom. Oveni hatten giver hun mig også en røffel for at jeg tillod mig at tage min bostøtte med sidst. Så har da mistet meget af den tillid jeg var begyndt at få til hende og har allerede angst over at jeg skal til hende på mandag igen. Kan de godt kræve at man møder op, selvom man er syg?

Jeg ville kontakte dem der har sat det i gang, om du kan blive henvist til en anden

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Jeg ville kontakte dem der har sat det i gang, om du kan blive henvist til en anden

Tak. Var da ved at blive bange for om jeg skulle sluge kamelen og fortsætte, selvom det ville blive svært at fortsætte efter den svada.

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg synes godt nok også du skal henvises til en anden. Man skal IKKE under nogen omstændigheder have det dårligt med at komme hos sin psykiater. Det skal være en person man er tryg ved og har tillid til. Ellers går fidusen ligesom lidt af det hele. 
Og nej, man skal da heller ikke overfuses fordi man er syg og melder afbud. Vist er det træls for hende hvis hun mister penge på det, men det er sgu også begrænset hvor meget man ville få ud af sådan en session hvis man knapt kan hænge sammen og holde sig oprejst, eller skal tage sig af et barn der er sygt og pyller på samme tid. 

Ja undskyld min sprog, men jeg bliver godt nok harm over at læse den behandling du har fået. I min verden er det bare slet ikke orden.
Jeg har selv været hos en god sjat forskellige psykologer og psykiatere. Og hvis behandlingen skal virke er det bare SÅ vigtigt at du føler dig tryg og i gode hænder. Andet giver ganske enkelt ikke mening. 

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Jeg synes godt nok også du skal henvises til en anden. Man skal IKKE under nogen omstændigheder have det dårligt med at komme hos sin psykiater. Det skal være en person man er tryg ved og har tillid til. Ellers går fidusen ligesom lidt af det hele. 
Og nej, man skal da heller ikke overfuses fordi man er syg og melder afbud. Vist er det træls for hende hvis hun mister penge på det, men det er sgu også begrænset hvor meget man ville få ud af sådan en session hvis man knapt kan hænge sammen og holde sig oprejst, eller skal tage sig af et barn der er sygt og pyller på samme tid. 

Ja undskyld min sprog, men jeg bliver godt nok harm over at læse den behandling du har fået. I min verden er det bare slet ikke orden.
Jeg har selv været hos en god sjat forskellige psykologer og psykiatere. Og hvis behandlingen skal virke er det bare SÅ vigtigt at du føler dig tryg og i gode hænder. Andet giver ganske enkelt ikke mening. 

Tak for dine ord. Det er jo netop pga min angst og mistillid til andre at jeg er startet v. psykiater, så det at jeg føler det er en form for trussel gør det jo slet ikke bedre. Jeg skal snakke med min bostøtte om det i dag og min sagsbehandler har ferie til på mandag, så synes det er slemt.

Anmeld

19. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Tak for dine ord. Det er jo netop pga min angst og mistillid til andre at jeg er startet v. psykiater, så det at jeg føler det er en form for trussel gør det jo slet ikke bedre. Jeg skal snakke med min bostøtte om det i dag og min sagsbehandler har ferie til på mandag, så synes det er slemt.

Jamen så er det jo helt hul i hovedet at du skal afsted igen, hvis du bliver angst ved tanken om det. 

Jeg håber du og din bostøtte finder ud af noget, og at du hurtigst muligt kan blive henvist til en anden, så du rent faktisk kan få noget ud af behandlingen. 

Derudover så vil jeg lige give dig et klap på skulderen over at være startet (Som jeg læser det er det af egen fri vilje, og ikke noget du er tvunget til).
Jeg ved hvor svært det kan være at tage det første skridt og komme igang, men det giver så meget i sidste ende at takle sine problemer og tage tyren ved hornene

Anmeld

19. juni 2014

mortilnoahogmelina

Du skal helt klart finde en anden .

Jeg har selv gået til psykolog og keg er aldrig mødt op hvis jeg eller mine børn var syge . Det gør man ikke .

Anmeld

19. juni 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

En ny henvisning tager tid at få startet op. 

Kan du ikke sende en mail til hende hvor du tydeligt beskriver din oplevelse af situationen og derudfra svaret give.din egen læge begge mails. Så behandling / henvisningen til en ny går hurtigere igennem. 

Hun har en forretning ja. Men er afhængig af kunder så dem der laver henvisningen skal vide hvordan hun agere. Behandlingen er ikke okay. Overhovedet ik. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.