Han kom ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
8 svar
4 synes godt om
19. juni 2014

Anonym trådstarter

Ej men så har vi så prøvet det med.. Sexer med manden og så kan han ikke komme. Har på en måde dårlig samvittighed fordi jeg føler jeg ikke har tændt ham nok! Desuden også ærgeligt fordi jeg regner med at få ægløsning om et par dage og derfor skulle vi bruge det til noget
Nå men vil gerne gøre det "godt" igen, så vil I dele jeres bedste tips og tricks til at tænde jeres mand??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Hugoline.

Kommer du hver gang.?

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Hugoline. skriver:

Kommer du hver gang.?

Ja stort set. Har meget få gange hvor jeg ikke er kommet og det er meget lang tid siden. Men har aldrig prøvet at manden ikke er kommet!

Anmeld

19. juni 2014

Mathilde

Måske er jeg helt ved siden af her (og det håber jeg da jeg er), men min første tanke var, om han måske er usikker på det med at prøve og lave en baby, nu hvor det ikke er sket før og at der denne gang var et andet formål med sex udover nydelse.

Og ellers er det sikkert bare en engangsforestilling, når det ikke er sket før

Anmeld

19. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ej men så har vi så prøvet det med.. Sexer med manden og så kan han ikke komme. Har på en måde dårlig samvittighed fordi jeg føler jeg ikke har tændt ham nok! Desuden også ærgeligt fordi jeg regner med at få ægløsning om et par dage og derfor skulle vi bruge det til noget
Nå men vil gerne gøre det "godt" igen, så vil I dele jeres bedste tips og tricks til at tænde jeres mand??

Tror mit bedste råd er ikke at lave for stort nummer ud af det Jeg har da også prøvet det du har prøvet, og der grinte vi bare af det, der er jo ikke så meget andet at gøre. 

Du kunne eventuelt iaften lade det hele handle om dig, at det er dig det skal være godt for, fx oralsex, det skulle gerne få tændt godt op under ham samtidig med at fokus ikke er på at han skal komme, men dig istedet

Anmeld

19. juni 2014

fo82

Anonym skriver:

Lad det for Guds skyld ligge!!!! Gå ikke på nogen måde op i det!!!! For hvis der er noget der kan gå en mand på så er det hvis han ikke kan komme, den falder undervejs eller at kvinden ikke kommer af det hun plejer at komme af... (Citat: min kæreste)

så lad være med at gøre noget som helst anderledes for så kan i ende i en ond cirkel af præstationsangst.

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Måske er jeg helt ved siden af her (og det håber jeg da jeg er), men min første tanke var, om han måske er usikker på det med at prøve og lave en baby, nu hvor det ikke er sket før og at der denne gang var et andet formål med sex udover nydelse.

Og ellers er det sikkert bare en engangsforestilling, når det ikke er sket før

Jeg tror faktisk ikke han var klar over at jeg snart har ægløsning. Plejer ikke at sige det fordi det nogle gange gør det lidt mekanisk, så tænker ikke at det har været det. Men jo hvis han var klar over at det var med formål, så tænker jeg forklaringen kunne være der

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tror mit bedste råd er ikke at lave for stort nummer ud af det Jeg har da også prøvet det du har prøvet, og der grinte vi bare af det, der er jo ikke så meget andet at gøre. 

Du kunne eventuelt iaften lade det hele handle om dig, at det er dig det skal være godt for, fx oralsex, det skulle gerne få tændt godt op under ham samtidig med at fokus ikke er på at han skal komme, men dig istedet

Har faktisk kun fået oralsex to gange trods mine 26 år. Er bare så blufærdig, så synes det er svært. Men det er faktisk en rigtig god ide at få det til at handle om mig. Ved han elsker når jeg er meget tændt og når det er godt for mig.. Helt klart en vej at gå tak for svaret!

Anmeld

19. juni 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Lad det for Guds skyld ligge!!!! Gå ikke på nogen måde op i det!!!! For hvis der er noget der kan gå en mand på så er det hvis han ikke kan komme, den falder undervejs eller at kvinden ikke kommer af det hun plejer at komme af... (Citat: min kæreste)

så lad være med at gøre noget som helst anderledes for så kan i ende i en ond cirkel af præstationsangst.

God ide ikke at gøre så meget ud af det.. Havde tænkt at tilbyde et blowjob som "kompensation", men det kan self også lægge lidt pres på bare fordi jeg synes han skal komme! Skørt at jeg gør så meget ud af det, stopper det også nu Blev bare overrasket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.