Ubeskrivelig svimmel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
2 synes godt om
18. juni 2014

Annemette03

Jeg er helt vildt svimmel for tiden, det er for det meste når jeg går rundt. 

Det giver sådan nogle sus op gennem kroppen og nogle gange må jeg stoppe helt op. 

Nogle der har prøvet det samme, ved hvad det kan være og hvad man kan gøre ved det??

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej! En god ide er at du får checket din blodprocent, samt Bt.

held og lykke

Anmeld

19. juni 2014

Ka+Ma=Be

Du skal have mere jern! 

Anmeld

19. juni 2014

Annemette03

Lægen vil ikke se mig før den 9/7 

Jeg er kun i uge 5, må man ikke først tage jern i uge 12??

Anmeld

19. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Annemette03 skriver:

Lægen vil ikke se mig før den 9/7 

Jeg er kun i uge 5, må man ikke først tage jern i uge 12??

Anbefalinger er fra 10. uge, men det er for moderens skyld man tager jern, ikke babys så du kan starte når du synes

Anmeld

19. juni 2014

Ka+Ma=Be

Jeg synes du skal insistere på at få en blodprøve.  Ellers vil jeg anbefale at du køber aminojern, som har god optagelse og er skånsom ift. forstoppelse.

Man kan godt få for meget jern, men der skal ofte mere til. Idet du er gravid ville jeg ingen kvaler have ved at begynde allerede nu. Det er ikke fordi man ikke må starte før, det er bare anbefalet at man i hvert fald fra uge 12 får ekstra jern.

Husk at din blodvolumen stiger en del når du skal producere blod til både dig, moderkage og baby

Ps husk at tage pillerne med juice for optimal optagelse og ikke sammen med kalk

Anmeld

20. juni 2014

Annemette03

Tusind tak for alle jeres svar 

Anmeld

20. juni 2014

Mother-love

Jeg havde det samme problem da jeg ventede Isabella. I starten af graviditeten var det rigtig slemt.
Men da jeg havde fået et piskesmæld i uge 3. Så troede jeg det var det der var årsagen. Men da jeg til sidst i min graviditet begyndte at lide af det igen i en mildere grad tog jeg til lægen.
Han tog nogleblodprøver og det var et eller andet med mit stofskifte men jeg fik aldrig afklaret hvad det egentlig var.
Men hvis jeg kommer til at lide af det i denne graviditet også så skal jeg havde gjort noget ved det, for det er ulideligt.

Men min læge sagde til mig den gang, før jeg fik svar på mine blodprøver at det godt kunne være vitaminmangel da jeg ikke kunne få vitaminer ned uden de røg op igen.

Så jeg var også helt udtømt for alt i vitaminer da jeg havde født.

Jeg ville tage det op med lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.