Ingen uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg står i det problem at jeg ikk kan holde til et arbejde. jeg har ingen uddannelse, er lige startet på en men kan mærke jeg ikk kan holde til det. Skal til en special læge sidst i august,hvor vi skal snakke om hvad vi kan gøre. Men jeg synes det er længe når jeg ikk kan holde til det. Er der nogle der har stået i sådan situtation? Hvad gjorde i? Hvad skete der osv? Hvor fik i penge fra? 

Mvh den bekymrende 

på forhånd tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

18. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger

jeg står i det problem at jeg ikk kan holde til et arbejde. jeg har ingen uddannelse, er lige startet på en men kan mærke jeg ikk kan holde til det. Skal til en special læge sidst i august,hvor vi skal snakke om hvad vi kan gøre. Men jeg synes det er længe når jeg ikk kan holde til det. Er der nogle der har stået i sådan situtation? Hvad gjorde i? Hvad skete der osv? Hvor fik i penge fra? 

Mvh den bekymrende 

Hvis du ikke kan klare det, må du få din læge til at vurdere, om der er grundlag for en sygemelding.

Anmeld

18. juni 2014

LMK

Anonym skriver:

Hej piger

Mvh den bekymrende 

Når man er i et job som føles pinefuldt at stå op til om morgenen, kan hver dag vare som 1 måned - og så er der længe til sidst i August!

Jeg har været i dit sted og jeg valgte at ignorere hvad min krop prøvede at sige - dette resulterede i langt værre mén.

Så hvis du mener at det slet ikke er til at holde ud, bør du sige stop! Snak med din læge og bed om en sygemelding.

Pøj pøj med det! 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvor får man så penge fra? Og kan man blive bevillig et flex job? Når man ingen uddannelse har

Anmeld

18. juni 2014

fo82

Hvis du bliver sygemeldt vil du have ret til sygedagpenge  - dog skal du stadig have kontakt til jobcenter og fagforening - og der vil blive igangsat jobprøvning mv.

flexjob er ikke betinget af uddannelse, men er efterhånden noget svært at blive visiteret til - og processen er desværre lang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.