Hvornår er det slut med at sove i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.334 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

EnSødMor

Min datter er 21 måneder, hun sover udenfor hver dag til middag i barnevogn, hvilket fungerer rigtigt fint for os... 

Men idag kom jeg til at tænke på hvor længe endnu hun kan ligge deri?

Hvornår stoppede jeres med at sove i barnevogn og kom indenfor istedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Tip!

Min søn stoppede med at bruge barnevognen, da han skippede middagsluren... Han har aldrig kunne sove til middag indenfor 

Anmeld

18. juni 2014

Mor til Ella

EnSødMor skriver:

Min datter er 21 måneder, hun sover udenfor hver dag til middag i barnevogn, hvilket fungerer rigtigt fint for os... 

Ella er 28 mdr og sover stadig i den, og elsker det

Hun er 91 lang, men så længe hun er glad for den, skal hun have lov til det

Anmeld

18. juni 2014

GUSO

EnSødMor skriver:

Min store pige var 3 år og 3-4 mdr da hun stoppede med at sove i barnevogn den mindste på 21 mdr sover stadigvæk i barnevogn og regner med han fortsætter til min 3 år

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

Adam stoppede den vinter han var 2 år og 3 mdr ca... Synes det var besværligt med sne og tøj han stoppede så også helt med lur tre mdr senere....

David var knapt tre tror jeg - det var lidt forskelligt hvor han sov til sidst. Han sov inde i dp fra 2 1/2 år

Anmeld

18. juni 2014

L&V

Min datter er 2,8 og elsker sin barnevogn. Nu hvor hun ska i bhv bliver det jo så kan i weekenden hun ka sove i den

Anmeld

18. juni 2014

Chantie

Min pige var sov ude i vogn til hun var 3 år og lidt til. Det fingerede aldrig rigtig at sove inde.. Men hun lå også med bukkede ben til sidst..

Anmeld

18. juni 2014

Troldemommi

Min datter sov i sin indtil hun var 23 måneder, så stod den Tom i 14 dage indtil lillebror kom, nu sover hun i sin seng :-)

Monica

Anmeld

18. juni 2014

trunte89

Min datter var vidst knap 3,5 år da hun stoppede. Hun har altid været en lang pige, så hun var godt krøllet sammen til sidst. Men hun knus-elskede sin barnevogn.

Anmeld

19. juni 2014

serinasmor

Her stoppede hun da hun selv kunne åbne selen ... Så gik der et halvt års tid hvor hun sov inde - vi flyttede og hun startede i vs da hun var 2 år og 8mdr ... Vi havde glemt at hun kunne åbne selen så så der sov hun i deres barnevognskrybbe 2 gange - og fik åbnet selen ... Vi havde sagt til dem at hun sov inde hjemme og i dp før flytning ... Men havde som sagt glemt alt om hvorfor ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.