Den der vægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
12 synes godt om
18. juni 2014

StudPsyk

... Er på vej ned. 2 uger har jeg været i gang på fredag.

Jeg har forsøgt FEM gange siden jeg fødte James, og hver gang kun holdt knap 2 uger. Efterhånden har jeg fået bearbejdet grunden til hvorfor - jeg har ikke haft det så godt med mig selv, og været for stresset/haft det for skidt. Derfor er det ikke lykkes.

Nu er jeg der hvor jeg har det super godt med mit indre, og jeg har sommerferie, så der er masser af overskud. Jeg er super motiveret og har ingen intentioner om at give op. De sidste gange har jeg forsøgt fordi "jeg skal". Denne gang er det fordi "jeg vil/har lyst". Desuden er det ikke et forsøg - Jeg GØR det

Jeg synes så det går ret langsomt i betragtning jeg skal tabe 37 kilo og kun lige er startet, det er et kæmpestort irritationsmoment for mig, men det skal ikke være det der slår mig ud, jeg ved jo jeg gør det rigtige.

Hvis i har lyst til at følge med, blogger jeg på www.budgetmor.blogspot.com 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

... Er på vej ned. 2 uger har jeg været i gang på fredag.

Jeg har forsøgt FEM gange siden jeg fødte James, og hver gang kun holdt knap 2 uger. Efterhånden har jeg fået bearbejdet grunden til hvorfor - jeg har ikke haft det så godt med mig selv, og været for stresset/haft det for skidt. Derfor er det ikke lykkes.

Nu er jeg der hvor jeg har det super godt med mit indre, og jeg har sommerferie, så der er masser af overskud. Jeg er super motiveret og har ingen intentioner om at give op. De sidste gange har jeg forsøgt fordi "jeg skal". Denne gang er det fordi "jeg vil/har lyst". Desuden er det ikke et forsøg - Jeg GØR det

Jeg synes så det går ret langsomt i betragtning jeg skal tabe 37 kilo og kun lige er startet, det er et kæmpestort irritationsmoment for mig, men det skal ikke være det der slår mig ud, jeg ved jo jeg gør det rigtige.

Hvis i har lyst til at følge med, blogger jeg på www.budgetmor.blogspot.com 

FEDT, pøj pøj med det hele

Har tabt mig 21 kilo fra oktober til 1/6 - og har som dig prøvet milliarder af gange før uden held.. Men denne gang er det lykkedes, fordi jeg gik hel og ikke kun halvhjertet ind i det..

Et godt råd fra mig:
1) prøv at erstatte pasta og ris med grøntsager så meget som du nu kan fx spiser vi aldrig spaghetti mere men koger hvidkål til kødsovsen, eller blomkål til koteletter i fad

2) portionsanret jeres mad, og ryd op i køkkenet med det samme (pak i hvert fald maden væk så den ikke frister)

Pøj pøj, jeg hepper på dig

Anmeld

18. juni 2014

Maja88

Jeg kender følelsen..
Jeg blev weightwatcher i januar og har tabt 14kg indtil nu.. mangler så 14 igen og lige nu går det slet slet ikke stærkt.. er såååø træls.. men kan jo kun være min egen skyld.. det skal man huske..
God kamp mod kiloene

Anmeld

18. juni 2014

StudPsyk

Svarer i morgen, faldt i søvn da jeg puttede Rose. Men kan ikke sætte en finger på det jeg gør lige nu, derfor er der også underligt vægten ikke rykker sig så meget som ventet. .

Anmeld

19. juni 2014

StudPsyk

Britt88 skriver:

FEDT, pøj pøj med det hele

Har tabt mig 21 kilo fra oktober til 1/6 - og har som dig prøvet milliarder af gange før uden held.. Men denne gang er det lykkedes, fordi jeg gik hel og ikke kun halvhjertet ind i det..

Et godt råd fra mig:
1) prøv at erstatte pasta og ris med grøntsager så meget som du nu kan fx spiser vi aldrig spaghetti mere men koger hvidkål til kødsovsen, eller blomkål til koteletter i fad

2) portionsanret jeres mad, og ryd op i køkkenet med det samme (pak i hvert fald maden væk så den ikke frister)

Pøj pøj, jeg hepper på dig

Pisse godt gået, det kan du godt være stolt af!

Jeg undgår generelt pasta, kartofler og hvidt brød. JEg kan godt ske at få pasta ind imellem hvis vi har en sparedag kun med pasta/ketchup, men altid indenfor mine tilladte kalorier

Og eftersom jeg tæller kalorier kommer det helt naturligt jeg kun spiser en vis mængde.. Men ja, man kan nemt blive fristet når maden står fremme!

Anmeld

19. juni 2014

StudPsyk

Maja88 skriver:

Jeg kender følelsen..
Jeg blev weightwatcher i januar og har tabt 14kg indtil nu.. mangler så 14 igen og lige nu går det slet slet ikke stærkt.. er såååø træls.. men kan jo kun være min egen skyld.. det skal man huske..
God kamp mod kiloene

Godt klaret!

Jeg tror ikke altid det er ens egen skyld I hvert fald for mit vedkommende kan jeg sige med 100% ærlighed, at jeg ikke har gjort noget jeg ikke skulle gøre, har ikke spist forkert osv., alligevel er det sneglefart.. 

Anmeld

19. juni 2014

Maja88

Janne T. skriver:

Godt klaret!

Jeg tror ikke altid det er ens egen skyld I hvert fald for mit vedkommende kan jeg sige med 100% ærlighed, at jeg ikke har gjort noget jeg ikke skulle gøre, har ikke spist forkert osv., alligevel er det sneglefart.. 

Men husker du nok væske..?
Du kan også spise for meget sundt skal du huske..
Bare lige ting man ikke altid tænker over

Anmeld

25. juni 2014

StudPsyk

Så er der røget 4,1 kilo på 2½ uge  Og fortsætter nedad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.