Hej piger.
Jeg søger lidt råd omkring det med at spare op.
Jeg er indstillet på, at når jeg har født og tabt det antal kilo jeg gerne vil, så vil jeg lave min mave. En stor maveplastik hvor min bugmuskulatur strammes ind igen (har en kæmpe bule over navlen, da mine muskler er ødelagte - kom efter 2. graviditet), hvor der suges lidt fedt på siderne og hvor det slappe hud fjernes.
Allerede efter nr. 2 barn, havde jeg meget slap hud. Så meget at jeg ved at jeg ikke kan leve med det. Frygter virkelig hvordan jeg kommer til at se ud efter denne graviditet
Vil jo så have sparet op - vi snakker 40000 kr ca.
Hvad gør i for at holde jer selv i snor og ikke bruge pengene? Hvor fik i pengene fra?
Her tænker jeg at jeg vil ligge alt jeg kan komme til tilside - fødselsdagspenge osv. Kæresten er heldigvis helt med på den og siger at vi selvfølgelig må finde pengene til det.
Så gode råd modtages gerne 
Vi var afsted på ferie i april måned , en tur som har kostet en del. En tur vi har sparet op til 3/4 år. Derfør sparede vi til nyt køkken. Nu skal der spares til konfirmation næste år.
For mig hjælper det at det er til et klart formål, noget bestemt og ikke bare en opsparing . Jeg har lavet seperat konto , hvor jeg sætter pengene ind.
for mig ligger motivationen i at der er et formål med opsparing.
Anmeld