Det der med at spare op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

AnnaK89

Britt88 skriver:

40.000 ? Det lyder meget billigt for sådan en type operation
Har selv fået af vide at det koster mellem 70 og 100 tusind..

Nå men mht opsparingen så får du oprettet en konto hvor der automatisk trækkes når du får løn

Jeg finder dem flere anerkendte steder til omkring 40.000 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Hullabullabulla

AnnaKJ skriver:

Jeg finder dem flere anerkendte steder til omkring 40.000 kr

Det er jeg kun glad for at høre, for vil også selv gerne have lavet sådan en operation når jeg er færdig med mit vægttab og med at få børn

Anmeld

18. juni 2014

bøllen

Hej piger.

Jeg søger lidt råd omkring det med at spare op.
Jeg er indstillet på, at når jeg har født og tabt det antal kilo jeg gerne vil, så vil jeg lave min mave. En stor maveplastik hvor min bugmuskulatur strammes ind igen (har en kæmpe bule over navlen, da mine muskler er ødelagte - kom efter 2. graviditet), hvor der suges lidt fedt på siderne og hvor det slappe hud fjernes.
Allerede efter nr. 2 barn, havde jeg meget slap hud. Så meget at jeg ved at jeg ikke kan leve med det. Frygter virkelig hvordan jeg kommer til at se ud efter denne graviditet

Vil jo så have sparet op - vi snakker 40000 kr ca.
Hvad gør i for at holde jer selv i snor og ikke bruge pengene? Hvor fik i pengene fra?
Her tænker jeg at jeg vil ligge alt jeg kan komme til tilside - fødselsdagspenge osv. Kæresten er heldigvis helt med på den og siger at vi selvfølgelig må finde pengene til det.

Så gode råd modtages gerne

Vi var afsted på ferie i april måned , en tur som har kostet en del. En tur vi har sparet op til 3/4 år. Derfør sparede vi til nyt køkken. Nu skal der spares til konfirmation næste år. 

For mig hjælper det at det er til et klart formål, noget bestemt og ikke bare en opsparing . Jeg har lavet seperat konto , hvor jeg sætter pengene ind.

for mig ligger motivationen i at der er et formål med opsparing.

Anmeld

18. juni 2014

AnnaK89

Britt88 skriver:

Det er jeg kun glad for at høre, for vil også selv gerne have lavet sådan en operation når jeg er færdig med mit vægttab og med at få børn

Det her er afgjort min sidste graviditet - min krop kan ikke holde til flere.
Så nu vil jeg have gjort noget godt for mig selv, så jeg kan få det godt i min eget krop igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.