Hej .. Jeg har haft det mærkeligt på det sidste, og som kvinde ved man når noget er anderledes. Sidst jeg havde min menstruation var d.12 maj og den varede ca 6 dage. Nu har vi den 18 Juni og har slet ikke det der minder om det røde, jeg plejer altid og få rigtig ømme bryster når min mens er på vej men det har jeg slet ikke. Det skal siges at jeg Og min kæreste havde sex den weekend "uden" kondom og der havde jeg stadig lidt menstruation. Jeg har haft underlige følelse nede i mit underliv som kan samlignes med menstruation, det føles som små kramper eller spændinger, eller som om man har luft i maven. Jeg har taget graviditet tester de sidste 4 dage og alle var negative, har prøve dem morgen/middag/aften. Jeg har en mærkelig smag i munden, som jeg prøver og fjerne med vand eller noget at drikke og den er der stadig. Min sex lys er steget de sidste 5 dage, og mig kæreste og jeg har hygget os hver dag og self med kondom. Jeg har tykt Hvidt udflåd fra skeden.. Vi planlægger ikke og få barn nu, så det ikke fordi jeg har gået og tænkt på det længe. Jeg begynde bare og føle mig mærkelig for en uge siden, og ja (:
jeg ved ikke hvad min cyklus er, men har kigget mind kaldendere og i 2012 var min cyklus 24dage.
Hvad siger i?
Anmeld