Ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Anonym trådstarter

Camillahjermit skriver:

Jeg har været igennem en lang protokol. Jeg fik næsespray 3 gange om dagen. Derefter 2 gange + 1 sprøjte om dage. De bivirkninger jeg havde var bare hovedpine og træthed. 

Jeg har dog aldrig oplevet noget dårligt mht. Næsesprayen. 

Det resulterede i 22 æg. 6 blev befrugtet og kom på frys. Fik ikke lagt nogen retur pga. Overstimulering. 

Min in æg blev frosset ned i 3 strå med 2 æg i hver. Sidste måned fik jeg to 8 cellet op, desværre endte det ikke i en graviditet. Lige pt. Ruger jeg på 5. Døgn på 2 æg som var 8 og 10 cellet. 

Har du flere spørgsmål, så må du spørge. 

Får du to æg op være gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Sara-t

Vi var igennem kort behandling til icsi, men behandlingen er den samme. Det lykkedes først i andet forsøg. 

Jeg fik Gonal-f injektioner, og endte begge gange med at tage 6 kg på pga overstimulering. Sidste forsøg var det så slemt jeg jeg både måtte tappes for væske i bughulen og på lungerne.. Ikke særligt spændende, men hvad gør man ikke for at få de børn. 

Jeg har begge gange fået omkring 17 æg taget ud, og har nu 5 gode befrugtede æg på frys til senere. 

Gennem vores klinik måtte man kun få et befrugtet æg op af gangen. Så det blev til et foster. 

Held og lykke med dit første forsøg 

Anmeld

19. juni 2014

honey34

Jeg startede med lang behandling til icsi og næsespray gav lidt hovedpine. Desværre havde jeg allerede fået ægløsning til ÆU.

Jeg gik så i kort behandling og havde ingen bivirkninger med gonal f.

Jeg brugte ca.3000 kr på medicin ig efter fik jeg kronikertilskud.

Jeg synes at ÆU var smertefuld men jeg fik heldigvis nok med morfin. Fik taget 7 æg ud hvor et blev befrugtet.

Fik sat ægget op og er nu gravid så var heldig at det blev i første forsøg.

Held og lykke

Anmeld

21. juni 2014

CamillaC

Anonym skriver:

Får du to æg op være gang

Jeg får 2 op når det er frys. Hvis de altså overlever. Det er normalt ved Dronninglund. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.