Seaband???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Er lige anonym lidt endnu, da vi gerne lige vil have nakkefolds-skanning overstået først..

Nå, men de der seaband armbånd, hjælper de mod kvalme? Jeg er simpelthen træt af den kvalme nu, den er der konstant og hele tiden, og lige meget hvad jeg prøver at spise/drikke, hjælper det ikke rigtig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

For mig var det en fantastisk lettelse at få seaband, så jeg vil klart anbefale dem!

Jeg led rigtig meget af kvalme hele første halvdel af graviditeten, og kastede rigtig meget op. Når jeg havde seaband på forsvandt kvalmen ikke 100% men jeg kastede kun op 2-3 gange i løbet af en dag i stedet for hvert 10. minut. Og jeg kunne fungere i min skole og følge med i undervisningen på trods af let ubehag. 

Så jeg synes helt klart at du skal prøve med det. Det virkede i hvert fald for mig 

Anmeld

18. juni 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Er lige anonym lidt endnu, da vi gerne lige vil have nakkefolds-skanning overstået først..

Nå, men de der seaband armbånd, hjælper de mod kvalme? Jeg er simpelthen træt af den kvalme nu, den er der konstant og hele tiden, og lige meget hvad jeg prøver at spise/drikke, hjælper det ikke rigtig 

Jeg kan også anbefale dem.
Som en anden skriver går kvalmen ikke 100%væk men de hjælper virkelig meget. De slår min kvalme sådan rimelig ned så jeg kan spise uden at kaste det hele op igen. Kaster stadig lidt op. Men slet ikke som før jeg købte dem. Jeg er 8+6 idag

Anmeld

18. juni 2014

Albertsen92

De virkede desværre ikke her

Anmeld

18. juni 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Det er meget forskelligt om de virker på folk. Her virker de heldigvis! De er geniale, simpelthen! Jeg har altid mine på mig, og de virker efter et par minutter. Jeg vil ikke risikere ikke at have dem på mig, så jeg har to par. Et der altid ligger i min taske og et derhjemme. Så kan man også have dem på i bad og så skifte når man kommer ud så man kan få tørre på. Og de koster jo ingenting i forhold til hvis de ikke hjælper, så synes da klart du skulle prøve dem. Desuden kan du få pengene tilbage hvis de ikke virker.

Anmeld

18. juni 2014

M&N

Anonym skriver:

Nej, her hjalp de ikke...

Anmeld

18. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

De virkede desværre ikke på mig 

Anmeld

18. juni 2014

Lrm

Anonym skriver:

De virkede ikke hos mig desværre håber du får det bedre!!

Anmeld

18. juni 2014

Kay

Anonym skriver:

for mig tog de toppen af det hele så jeg kunne holde til at spise og gå på job  

var hedigvis kun rigtig ramt af kvalme i min første graviditet så denne gang har jeg ikke brug dem  

Anmeld

18. juni 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
For mig gjorde de at jeg slap for at kaste op. Kvalmen var der stadigvæk, det blev bare ikke udløst på samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.