Hvis du fødte en dreng lige nu......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

merethe

Profilbillede for merethe
EnSødMor skriver:

Hvad skulle han så hedde??

Jeg skal føde om ca 2 måneder, er helt lost i drengenavne, syntes bare slet ikke jeg kan finde et der passer.... 

tænker at jeg først kan finde det rigtige når jeg ser ham, men jeg gider IKKE gå rundt med en baby uden navn i lang tid...

Hans

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

Masig

Synes det er SÅ svært med drengenavnene, det tog os temmelig lang tid at blive enige, men det endte med  Fabian  (det eneste vi var helt enige om)

Aner ikke hvad en ny dreng skulle hedde, vi må gennem hele navnebogen en gang mere og se om vi kan blive enige om et nyt navn, hvis det skulle blive aktuelt  

Anmeld

19. juni 2014

Troldemommi

EnSødMor skriver:

Jeg skal føde om ca 2 måneder, er helt lost i drengenavne, syntes bare slet ikke jeg kan finde et der passer.... 

tænker at jeg først kan finde det rigtige når jeg ser ham, men jeg gider IKKE gå rundt med en baby uden navn i lang tid...

Min lille skattebasse hedder Daniel, det er efter min mening det fineste navn til en lille dreng

Held og lykke med den kommende fødsel

Monica

Anmeld

20. juni 2014

MIWULA

Vi har en Jamie og hvis vi skulle ha en dreng mere har jeg tænkt på :

Mason

Og

andrew

Anmeld

20. juni 2014

Mettefpigen

Felix

Anmeld

20. juni 2014

Timmner

EnSødMor skriver:

Jeg har en søn som hedder Lukas
Og lillebror skal nok hedde Liam
Mine ynglings navne

Anmeld

20. juni 2014

Guldet

Jonas

Anmeld

24. juni 2014

Fra88

EnSødMor skriver:

Uha den her "leg" er lige mig. Har kigget navne i flere år. Haha Jeg er pt vild med Dominic, Norr, Malthe, Mikkel og Frej

Anmeld

24. juni 2014

A.n.onym.

san skriver:

Han skal hedde Matti, og vi håber han snar kommer

Orh det hedder min dreng også - dejligt navn ❤️

Anmeld

24. juni 2014

stjernehimmel

Mikkel 

Mads eller nicklas ville jeg super gerne ha haft men min bror hedder det ene og min nevø det andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.