Stor åreknude forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja, sagen er den at jeg har fået mig en kæmpe åreknude ved min skedeåbning, og den er vokset jo tættere på termin jeg er kommet.

Nu er jeg nervøs for om den kan forhindre mig i at føde normalt?

Er der nogen af jer der har prøvet at have en stor åreknude dernede, og hvordan gik jeres fødsel?

er 37+5 og har tid hos lægen idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

TrineMine86

Nævn din bekymring for lægen, tror nu ikke det har betydning for fødsel 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Klik her og skriv...

Det er det jeg skal til lægen om senere idag, var bare nysgerrig om nogle havde erfaring omkring dette, og hvordan deres fødsel evt var gået

Anmeld

19. juni 2014

Pauline80

Jeg har fået en kæmpe åreknude, som løber hele vejen langs trussekant i den ene side, den har min læge set på og siger det er helt normalt. Han sagde dessuden at de også kan komme på selve kønsorganerne og det er også normalt, han sagde intet om at det kunne være en hindring for fødsel.
Derudover er hele mit højre ben fyldt med åreknuder

Har du fået svar på om de forsvinder igen efter fødsel, det fik jeg nemlig ikke spurgt om?

Anmeld

19. juni 2014

ønskebørn74

Pauline80 skriver:

Jeg har fået en kæmpe åreknude, som løber hele vejen langs trussekant i den ene side, den har min læge set på og siger det er helt normalt. Han sagde dessuden at de også kan komme på selve kønsorganerne og det er også normalt, han sagde intet om at det kunne være en hindring for fødsel.

Har du fået svar på om de forsvinder igen efter fødsel, det fik jeg nemlig ikke spurgt om?

Mine er blevet meget bedre, fødte for 8mdr siden.. Er enda snart 40 år..

Anmeld

19. juni 2014

modesty

Pauline80 skriver:

Hvis du bliver gravid igen, så sørg for at få støttestrømper tidligt i graviditeten. Det gør en kæmpe forskel for åreknuderne.

Det er meget forskelligt om de bliver mindre eller ej efter fødsel, du må vente og se - og krydse fingre. Hvis de generer dig meget, kan du blive opereret.

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Pauline80 skriver:

Tak for svar 

Min læge sagde også at der var helt normalt, og at de ville gå væk umiddelbart 3-4 måneder efter fødslen  Og i værste tilfælde skulle nogle opereres væk 

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Mine er blevet meget bedre, fødte for 8mdr siden.. Er enda snart 40 år..

Det er godt nok også længe efter, er det ikke?  Min sidder lige i åbningen (undskyld detaljer), og det gør det svært for min kæreste og jeg at have sex, fordi den er så øm. 

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis du bliver gravid igen, så sørg for at få støttestrømper tidligt i graviditeten. Det gør en kæmpe forskel for åreknuderne.

Det er meget forskelligt om de bliver mindre eller ej efter fødsel, du må vente og se - og krydse fingre. Hvis de generer dig meget, kan du blive opereret.

Tak for svar, håber godt nok at den selv går væk 

Anmeld

28. juni 2014

Emilie80

Min veninde havde mange, både forneden og på benene. Hun benyttede støttestrømper, og de gik væk igen lige efter hun havde født. Fødslen gik super godt!

Pøj pøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.