Er i dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
10 svar
3 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg aner ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg er i den her graviditet ret dårlig så jeg har været nødt til at melde mig syg. Jeg mødte op på arbejde ret dårlig her til morgen og mine kollegaer sendte mig hjem. Der var flere der spurgte om jeg er gravid men jeg sagde nej selvom jeg er 7+4. Jeg vil helst først fortælle dem det når vi har været til NF. Min kæreste synes at jeg skal sige det da han mener at de længe har regnet det ud og at de jo ikke er dumme. Jeg er mere i tvivl da jeg jo først gerne vil se ved en skanning at alt er ok. Så mit dilemma er:

Skal jeg: Melde mig rask på arbejde til imorgen og sige det til alle?

Vente til vi har være til NF?

Eller betale for en skanning selv og så fortælle det derefter?

Vente til jeg har været til det første lægebesøg D.30/6?

Hvad havde I gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Jeg aner ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg er i den her graviditet ret dårlig så jeg har været nødt til at melde mig syg. Jeg mødte op på arbejde ret dårlig her til morgen og mine kollegaer sendte mig hjem. Der var flere der spurgte om jeg er gravid men jeg sagde nej selvom jeg er 7+4. Jeg vil helst først fortælle dem det når vi har været til NF. Min kæreste synes at jeg skal sige det da han mener at de længe har regnet det ud og at de jo ikke er dumme. Jeg er mere i tvivl da jeg jo først gerne vil se ved en skanning at alt er ok. Så mit dilemma er:

Hvad havde I gjort?

Når du har det så dårligt ville jeg vælge at fortælle det på arbejdet. Hvis folk ved det kan der også blive taget lidt hensyn til dig.

held og lykke med det hele og håber du snart får det bedre

Anmeld

18. juni 2014

Vivienne

I hvert fald fortælle

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Også selvom I ikke har været til skanning først?

Anmeld

18. juni 2014

Tanja1234

Jeg fortalte det til min chef med det samme og det gjorde min mand også.

Det gav os ro og samtidig var det en stor hjælp da vi mistede første gang. Så vidste vores chefer hvorfor vi lige trængte til et par dages fri...

Anmeld

18. juni 2014

Frk.S

Jeg ville fortælle det.

Men nu arbejder jeg også et sted, hvor jeg er nødsaget til at fortælle det med det samme (arbejder med radioaktive lægemidler, så der skal rykkes rundt på mine arbejdsopgaver). 

Nu er det jo så gået godt begge gange. Men jeg tænker også at det var fint at kollegaerne vidste det, hvis det var endt i abort, da de så vidste hvorfor, hvis jeg blev ked af det. 

Anmeld

18. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad havde I gjort?

Betal for en skanning og fortæl det derefter, win-win-situation

Anmeld

18. juni 2014

L&V

Jeg fortalte det til min chef og de nærmeste kolleger så de havde lidt forståelse for hvis jeg var lidt off osv.

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Nu glemte jeg også helt at skrive at jeg fra imorgen har 3 ugers ferie. Måske jeg får det bedre på de uger og så vil tiden til NF jo også nærme sig. Hvad siger I til det?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.